Friday, April 16, 2010

SENYUMLAH

Hati Mamma at Friday, April 16, 2010
Mamma dapat info ni masa kat opis...
Tengah wat kerja sambil dengar SinarFM...(bukan tengah lepak ke kat opis??)
Dj dorang cakap kalu kita senyum umur panjang..
Apalagi..jom la senyum..ngeeee
Setau Mamma senyum ni SEDEKAH..
Sangat tidak tahu tentang pemanjangan umur!..
1st time dengar la ni..


Senyumla sampai kombang lobang hidong korang...nggeeeeeeehh



Janganlah nak PAHALA sampai kena paksa senyum pulekkk...
Biarlah IKHLAS dari dalam lubuk hati yang dalam gitu kan...


Senyum pulak boleh dalam pelbagai versi seperti dibawah...


Sebelum itu pastikan anda gosok gigi dulu..
Supaya gigi anda cantik dan berkilat (bukan penuh kaviti & plak)..khakkkktuiiiih!
Nafas pun segar...hehehe
Tapi pada pendapat Mamma pulak...
Kalu senyum nak panjang umur tak berani nak komen...
Kalu senyum nak dapat PAHALA iye la..
Sebab dalam islam pun ada cakp kan kan kan???
Tapi dengan syarat IKHLAS..
Tapi kalu LOGIK nya pulak..senyum sebagai AWET MUDA ...
Mamma soka la!!!

Senyum kena cool dan maness!

0 Tukang Tambah:

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting