Thursday, April 22, 2010

OPIS TAK ADA INTERNET

Hati Mamma at Thursday, April 22, 2010
Gambaran Hati : Sangat Stress..tapi skang tidak lagi hehe :)

Masuk aje opis neh on semua modem dan wireless..
Tetiba plak tak boleh buka Mozilla Firefox..
Cek punya cek lampu kat router duk berkelip-kelip oren..
Biasanya kalu macam ni...internet kena potong..
Call 100 cek bil kot tunggakan dah berjuta kan!
Tapi akaun aktif dan tunggakan pun tak ada
(maknanya KPKK dah bayar la tuh tunggakan yang 7 taun lepas!..hehehe)

Mintak hantar tecnician tapi tak boleh hantar technician sebab
Yang masalahnya ialah Si Router Cap Belkin tuh bukannya modem TM
Kena Call syarikat konsultan pulak..
Jap lagi boleh tak..sebab Follow Up dengan Kementerian (KPKK)
Dia follow up semula..tunggu je la kerjanya hari ni..
So Skang tidak tekanan lagi apabila membuat tindakan bijak! (bijak la sangat)
Suruh En. Papa amikkan broadband kat rumah..(En. Papa ikut Mamma datang kerja tadi)


Makanyanya..Mamma bersiaran dengan sangat gumbira..
Sebab PC lain tak ada internet...
Jadinya PID sangat lengang hari ini :)

3 Tukang Tambah:

ezey on April 22, 2010 at 11:53 AM said...

pakai baju batik nampak nya akak arini..gud2...eheheheh

lady D on April 22, 2010 at 2:20 PM said...

hidup tanpa internet sehari, rasa xbermakna je kan....

Zamila Omar @ Mohammad on April 22, 2010 at 3:55 PM said...

ezey : ni hari ialah KAMIS cekgu!

ladyD : memang tak seindah yang disangka huhuhu

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting