Saturday, April 24, 2010

PASANG AWNING - PART III

Hati Mamma at Saturday, April 24, 2010
Pagi Gilos Mamma bangun walopun tak kerja
Siap kemas rumah you!...

Lepas tu nak jemput En. Papa balik kerja pukul 9.00pg
Boleh la beli lauk sekali
Dah siap sampai rumah..
Masa Mamma tengah siang ikan/udang
Tetiba orang datang nak pasang awning..
ADUHHH..belom sarapan lagi dah datang..

Dah setel pasang
Yang penting tempat sidai kain tuh!!
Penyidai cikai pun nak bising kat donia kan??
Hakhakhak..kecoh betol Mamma neh (tapi akan memberi kesan yang besar nanti..tengoklah!)
Mamma mintak tolong weldingkan .....
Bukan welding apa pon
Tolong weldingkan daun ini semula..
Ini adalah kerjaan Kimi yang patahkan

Abang ni tengah weldingkan semula daun tu..
Kalu tidak nampak togel je grill Mamma..

Lepas diorang balik..
Siap kemas sikit-sikit
Mamma buat sarapan jam 12.30 tengahari..
Hari ini tak nak masak lagi..
Letih plak kemas rumah tadi..
Jom jamu selera denga Kue Teow Goreng ni..
Yummy sangat bila dah lapo!
Lepas makan terus kitorang tido..zZZzzZzzZzzZZzz
*Entry ni dipost lepas Mamma bangun semula
Harap maklom huhuhuhu

4 Tukang Tambah:

sensei14 on April 24, 2010 at 11:59 PM said...

tgk daun yg tcabut tu cam tikus la pulek.heheh

Bukan Sekedar Blogger Bertuah on April 25, 2010 at 12:54 AM said...

...good blog..salam ukhuwah,...sebagai sarana silaturahim, saya sudah pasang link blog kamu di blogroll "sahabat-sahabatku di malaysia " disidebar kanan, dibawah follower...tukaran link ya....untuk mempererat tali persahabatan sesama blogger....terima kasih

Mamma on April 25, 2010 at 7:22 PM said...

sensei14: ahah kan mcm tikoss..
baru mamma perasan..hehehe
anywat tenku singgah

Mamma on April 25, 2010 at 7:23 PM said...

sukiran : anyway salam ukhwah

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting