Tuesday, April 27, 2010

JIWA KACAU - PART II

Hati Mamma at Tuesday, April 27, 2010
Lupa nak kepochi kat dunia..
Siyes lupa!!
Dapo Mamma dah boleh guna seperti biasa dah..
Sebelom tu kan Mamma dah dah ceritakan..
Pasal dapur Mamma hari tu
Boleh guna 3 minggu lepas dah weii!!!
Aktiviti memasak macam korang tengok sebelom-belom ini
Hahahahaha (megah!)

Dapur kembali seperti biasa
Boleh tido,bergolek dan main kejar-kejar macam biasa :p

4 Tukang Tambah:

My Lil' Princess, My Hubby, My World on April 27, 2010 at 4:32 PM said...

uiih...mcm syok jer bergolek2 di dapur...

Mamma on April 27, 2010 at 4:47 PM said...

ahahaha..
mana ada..
tokok tambah aje tuh :p

makcikrehan on April 27, 2010 at 10:09 PM said...

wei, ada request nih... nk tgok full view gambo dapo ko weh! lawala.. kaler putih gittew

Mamma on April 28, 2010 at 8:52 AM said...

nanti pinggang aku baik aku up heh kasi MR tengok :p

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting