Friday, April 23, 2010

CIK STROBERRI TAG MAMMA

Hati Mamma at Friday, April 23, 2010
Erk Siyes Mamma cakap..
1st time kena tag..
Ni gara-gara Cik Stroberri kita la (Cik Farah)
Dia tag Mamma..
Makanya Mamma nak buat la neh..
Ingat nak buat malam tadi tapi dah tido awal kan..

Meh kita buat dengan lapang dada..

1. Go to your photo files, select the 8th photo folder.
2. Select the 8th photo in that folder.
3. Post that photo along with the story behind it.
4. Then challenge 8 blogging friend to do the same.

Langkah 1 - Ni folder yang ke-8
Langkah 2 - Pic yang ke-8
Hasilnya
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
Langkah 3 -Tu dia pic yang ke-8

Hudoh, comot semua ada
(jujur sangat la neh..kalu tak jujur taruk gambar yang vogey2 saja :p )

Story behind it..

Bila masa jari dah berinai macam gitu
Offekos la Mamma nak kawen..
Muka macam hatu sundal malam dah..
Esok nak akad nikah..
Muka tak dek seri langsong!
Mana tidaknya..hari-hari tido pukul 3-4 pagi setiap hari selama seminggu sebelum akad nikah!
Dan hasilnya ini la..
Semua siapkan sendiri termasuklah gubahan hantaran dan sebagainya..

Bukan tak minta tolong tapi diorang pun banyak kerja lain macam hal kenduri etc..
(Mamma tak ramai adik beradik pun ye)
Lagi satu kerja last minute sebenarnya!
Mana tak last minute..Mamma kan kerja kat Melaka
Takkan nak gubahan siap dari Melaka, sampai kampung (is terengganu ok) habis semua penyek!
So kena buat kat Terengganu jugak..
Sangat la letih..tapi berbaloi hehehe


Mamma tak kesah..
Semua tu dah 5 tahun lepas..
Kenduri berlangsung pada 05.05.05 (Khamis)
Sedang menunggu 5th Anniversary gitu :p
Semoga kami mempunyai ikatan yang kuat
Cinta menyintai sampai akhir hayat...

Yang ni gambar gatal nok tepek!
Semedang teringat masa kawen..


Dah setel sampai langkah 3..
Langkah 4 Mamma kena tag orang pulak..
Orang yang kena Tag :-

Langkah 4 - Nama yang di Tag :-

1) Cik Ezey
2) Mak Cik Rehan
3) Puan Zell
4) Cik Tim
5) Puan Atie
6) Lady D
7) Ratu Syuhadah
8) Sharp Shouter


* Korang jangan marah heh :p

6 Tukang Tambah:

Evi LoLyta on April 23, 2010 at 12:20 PM said...

haha best je mama~~~ hehe :P thanks mama~~~

Lady SharpShouter on April 23, 2010 at 1:38 PM said...

haha.ok mamma.tq. t lady buat ye
:)

lady D on April 23, 2010 at 1:49 PM said...

thankz sbb tag ld...hehehe...nanti lady D cari folder gambar yg mana gambar ke-8 nya comel2 ye...hehehe...ada ke gambar ke 8, yg comel2...erkkk

Zamila Omar @ Mohammad on April 23, 2010 at 3:04 PM said...

gambo yang ke 8..
tak kira comey ke dok..heheh :p
mcm mamma kena yand dok comey pon..huhu (mcm la comey beno hihihi)

Muhammad Rafhan on April 23, 2010 at 5:09 PM said...

hot mama ni. :)

Mamma on April 24, 2010 at 12:11 AM said...

tak de hot la rafhan...
gilos sajork

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting