Saturday, April 17, 2010

NEGARAKU

Hati Mamma at Saturday, April 17, 2010
Sedang sebok Mamma mengemas rumah pagi tadi
Tetiba Mamma terdengar Kimi menyanyi yang sekali dengar lagunya ala-ala NEGARAKU
Tapi liriknya tah apa-apa ajer...
Mamma terberhenti la mengemas sebab pelik memandang dia neh
Lepas 3-4 kali dengar sah lah lagu NEGARAKU

Apa lagi dengan Mamma sekali la nyanyi NEGARAKU
(teringat masa sekolah dulu sebetolnya, Mamma adalah penyanyi koir masa perhimpunan pagi setiap hari ahad (sekolah kat Terengganu katakan..)
Lepas Mamma layan sampai 4 round
Mamma perasan yang Kimi sangat suka lirik bahagian neh..

Raja Kita
Selamat bertakhta....
Tapi Kimi kan tak tahu lirik...
Maka jadilah macam ini..

Graja kittaaa...
Selamaaaattt Pagi Cekgu!!! (Versi Upin & Ipin la pulekk)

Punya la sakit perot Mamma dibuatnya..
Jenuh jugak la nak betolkan lirik tu..
Tapi kelakar juga bila Mamma saja aje layan lagu tu
Kimi terus berdiri tegak jer..
Tak kira masa tengah main ke tengah melompat-lompat dan etc...
Dan yang paling tak tahan tu...
Time keluar bilik air terus berdiri tegak kat pintu toilet nyanyi lagu NEGARAKU!
Sehari suntuk kami berdendang lagu NEGARAKU..
En. Papa takde, pergi kerja..tinggal la kami 2 beranak aje kat rumah..
Layan NEGARAKU macam kena sampok!

0 Tukang Tambah:

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting