Tuesday, April 13, 2010

MIMPI MERABAN

Hati Mamma at Tuesday, April 13, 2010
Adehh dehh dehh..mana aku nak mula..huh Mamma nak cerita jugak..apa la mengarut punya mimpi...malam tadi kan..sedap tido la Mamma ni..boleh pulak mimpi yang En. papa tidor sekali dengan kakak Mamma....(kenapa la kakak aku heroinnya!).....siap ber******** (ehem ehem la kan pada yang suami isteri)..itu yang Mamma panas tu..(masa ni dalam mimpi la neh)....siap dalam mimpi tu Mamma ternampak dorang berdua tengah sedap buat kerja..nak jadi kan mimpi ni syokk..Mamma boleh plak pergi pijak En. Papa kat tempat kejadian tu jugak....rasa Mamma dah bertukar hijau sekejap masa pijak En. Pappa tu..sungguh-sungguh hati Mamma pijak En. Papa (macam lepas geram kat alam realiti pulaks :p)..hahahaha...tetiba Mamma rasa penat yang amat..tau-tau je terjaga jam tepat 7.00 pagi..huh kerja wehh.... SET*N punya mimpi...nasib baik la mimpi..kalau la real Mamma tatau la macamana nak hadapi tuh...satu hari ni sampai la tika Mamma menitikkan blog ni...Mamma asyik terbayangkan scene pijak kepala dan seluruh badan En. papa...ada Mamma bagitau kat En. Papa, dia cakap patutla badan abang rasa sakit-sakit neh..aku mampu gelak sajer..alhamdulillah mimpi saje dan mintak dijauhkan la semua mende mengarut neh..AMIN

0 Tukang Tambah:

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting