Wednesday, April 21, 2010

HANTU GAME

Hati Mamma at Wednesday, April 21, 2010
Kimi sekarang dah jadi hantu game sejak sebulan yang lepas..
Payah Mamma nak berbelog masa dia memula pandai game ni
Collapse nama game ni..
Kalau dulu sampai bertengkar tak hengat...
Sebab tengah kemaruk sangat lagi..
Tapi skang bila Mamma dia nak guna lappy..
Dah pandai nak kongsi-kongsi....
(kurang kemaruk agaknya)....

siap cakap
(sebab tu je la Mamma cakap masa berebut lappy dengan dia..kena cubit pun ada..hahaha)

Kimi : Mamma guna dulu buat kerja pastu Kimi plak kan??
Mamma : A'ah..Mamma buat kerja Kimi jangan kacau.. (kerja la sangat sampai bawak balik rumah)

Senang aje..Mamma ajar Kimi pun dalam 10 minit aje..
Korang pun Mamma rasa mesti pernah main gak..



Dah pandai amik dan buka sendiri game ni..
Bila Kimi main game ni..
Sangat tenang dunia Mamma..
Sebab dia tak akan kacau Mamma..


Bila Mamma biarkan dia main..
Tau- tau aje dah level 10-11..
Senang nak score la..
Cuma klik je kat kaler yang sama kasi roboh..

Dah boring main...shutdown terus simpan..
Semua buat sendiri dah..
Tak menyusahkan Mamma lagi..
Kalu tak Mamma bising!!!

*(Sanggup ke dengar Mamma bising dengan suara macam petir Kimi oiii???? hehehe)

2 Tukang Tambah:

makcikrehan on April 21, 2010 at 10:03 AM said...

anak aku belum sampai masanya nk ajar main collapse2 lagutu. silap2 aku yg collaps dulu. tunggu berakal sikit..hehehe

Zamila Omar @ Mohammad on April 21, 2010 at 10:25 AM said...

tu la..bila aku hadap lappy je dia melalak-lalak nak guna tapi bila dh kasi dia main tekan2, hentak2..ayooo..setakat word tu dia tak heran dah..aku kasi aje la game neh..tatau la plak leh jadi hantu plak..huhu

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting