Thursday, April 29, 2010

MAK MENTUA SAYANG

Hati Mamma at Thursday, April 29, 2010
Tajok tak leh tahan
Perasan nak mamposh! bluweekkkk!!!
Hahahaha

Sambal udang petai lagi dan lagi
Hari minggu hari tu dah buat
Ni buat lagi

Bukan apa pon..
Dah Mak mentua kasi Mamma petai ni
Yang hari minggu lepas
Petai beli sendiri
So menu yang paling sesuai dengan petai ni
Is Sambal Udang Petai
Sebab Mamma tak makan petai mentah-mentah
Kalau di masak kurang la rasa petainya itu

Mak mentua selalu kirim kat menantu yang sorang neh
Macam buah-buahan, sayur-sayur kampung..
Sebab bapak mentua tanam menda tu semua

Menantu yang sorang neh pulak..
Ada ke ko kirim balik Sambal Udang Petai tu????
Harammm..mana ada...huhuhu

Alasan
Dah malam-malam mesti mak mentua dah makan kan
Takkan nak hantar pagi ni lauk yang malam tadi pulak
Harap mami paham yerk :p

*Agak logik tak alasan Mamma ??

6 Tukang Tambah:

My Lil' Princess, My Hubby, My World on April 29, 2010 at 11:11 AM said...

Hehehe...samala, mak mertua rajin ngirim2 makanan...kita sebulan kasi bape hinggit je kat dia? bila ckp xyahla susah2 kirim, dah silap fhm plak, maksud kita, kita xnk nyusahkan dia, duit yg ada simpanlah utk kegunaan dia, anak2 ni xpe, tp cam tu la org tua...rela x makan asal anak makan, nti2 kita pn jdi cam tu gak...

Mamma on April 29, 2010 at 11:41 AM said...

kita sian jugak kat dia umi iman oii sbb susah2 je dia kat kita heheheh
tapi kalu dia kasi kat kita maknanya dia sayang kat kita...duk mikir psl kita je kan??? :p

makcikrehan on April 29, 2010 at 1:38 PM said...

ni sorang lagi menantu hantu. hahahaha. ko jgn jadi mcm aku dgn zalia..kekekek

*ko buang verification word ni buleh dak?*

aku dahla malas komen, lagi bertambah malas ada code2 bagai

Lady SharpShouter on April 29, 2010 at 4:27 PM said...

taknak kirim mak mertua cuba kirim sini sikit kak oiii...

haha

Ratu Syahadah on April 29, 2010 at 9:21 PM said...

creative la mama ~

Mamma on April 30, 2010 at 9:32 AM said...

Lady SS - bukan tanak kirim tapi byk halangan la :p

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting