Wednesday, November 24, 2010

NASI TOMATO

Hati Mamma at Wednesday, November 24, 2010
Semalam pose ganti
Tinggal lagi 7 hari nak kene setel ~phewwww
Pastu teringin nak makan ni

Apalagi, balik kerja terus menggigih kat dapor
Perlu siapkan semua ni sebelom nak berbuka
Dah la berbuka 6.59 ptg
Ada masa 1 1/2 jam nak kene setelkan

Takpe, sebab tekak nak makan
Teruskan usaha sampai siap!

Nasi tomato, Acar Timun, Gulai Daging dengan Salad
Erkkkk alhamdulillah

*Pagi tadi sarapan Nasi Tomato
Sebab semalam buat petang kan, pagi tadi masih panas dalam rice cooker
Erkkkk kenyang lagi sekali ")

8 Tukang Tambah:

diana on November 24, 2010 at 4:52 PM said...

ni menu saya tengh hari tadi..
cuma tak de acar timun je..saya buat jelatah..

-aNida OtHmaN- on November 24, 2010 at 5:14 PM said...

wehh mama....aku gilaa telIoq nieh..bakmaii sinI skit..ang rajinlaa masak aku suka..

Mamma on November 24, 2010 at 8:42 PM said...

diana : jelatan tu apa?? ekeke jakun meno aku hahaha..tp nasi tomato mmg sodap!! i loiikeee

anida : gila telloq kata ko kekeke...nak wat cane nida, dh tasoka makan kedai..hampeh dgn tekak aku ni huhu

apak cikidong on November 25, 2010 at 8:38 AM said...

saya suka nasik tomato!

Iman's Umi on November 25, 2010 at 9:13 AM said...

wah terrornya kamu mamma buat nasi tomato...sy x pandai...mmg gigihla demi buka posa.

Mamma on November 25, 2010 at 9:21 AM said...

cikidong : sy laaaggiiiiii soka kekeke

umi : demi mencapai kehendak tekak kan ;p haha

Rinna on November 25, 2010 at 9:28 AM said...

Rajinnya..masak nasi tomato..kejap je dah siap kan.. bagus laa tuh tak payah nak gi belikan.. :)

Mamma on November 27, 2010 at 2:12 PM said...

rinna : KENA rajen!!! huhahuhahuha

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting