Thursday, November 18, 2010

PATAH TUMBUH HILANG BERGANTI

Hati Mamma at Thursday, November 18, 2010
Alah bukan ranting ke dahan
Nak patah-patah pastu tumbuh-tumbuh ni kan
Kan Mamma dah kecohkan kat dunia
Yang handphone dah puas hidup hari tu la
Pastu dah masuk kategori OKU

Ada jugak Mamma isi borang dari JKM hari tu
Kot2 la ada derma kilat dari depa kan
Seminggu tunggu tadok jugek

Sekali En. Papa kata

Alah, guna je la duit yang abang kasi tu
Pergi beli yang lain
Yang biasa2 aje la

Alah abang, takde la nak tangkap yang ribu riban punya kan
Pastu adik kecit cadang beli Nokia model C3
Camne henpon tu
Haram tak pernah nak tau kekeke

Sekali macam kat bawah ni la ")
Haram jakun nak menggunakannya
Maklom la orang bukit baru nak keluar

Ini henpon Mamma yang baru tu
Kepada teman2
Jangan gusar lagi ye nak menghubungi Ai tau ")
Nombor tetap the sama la kan kekeke

13 Tukang Tambah:

Lady SharpShouter on November 19, 2010 at 12:16 AM said...

tahniah tahniah. haha.

hp lama sila buat goreng celup tepung.

Mamma on November 19, 2010 at 9:16 AM said...

kalau ko dtg makan ai buatkan la
nak?? ;p

AMIRA IS MIRA on November 19, 2010 at 9:38 AM said...

mamma nape x beli c3 kale pink..soso comel..hihi

Mamma on November 19, 2010 at 10:37 AM said...

C3 pink sold out
semua kedai takada dan
semua kedai ada biru je..
sambar je la kan sbb tu je yang ngam dgn bajet kakaka

alinac lover on November 19, 2010 at 11:15 AM said...

ecece suka je ek dpt hp bru..hehhee

alinac lover on November 19, 2010 at 11:15 AM said...

ecece suka je ek dpt hp bru..hehhee

Mamma on November 19, 2010 at 11:50 AM said...

suka dlm sedih kekeke
sbb duit terbang sudh! huhuhu

Rinna on November 19, 2010 at 12:24 PM said...

Wahh curlast ada hpon C3 :)

-aNida OtHmaN- on November 19, 2010 at 12:43 PM said...

kita sama.....yessss aku suka...

SEHATI DAN sEJIWA...AUWWWWW

Chaoi on November 19, 2010 at 3:17 PM said...

mak ai..hp nokia c3...nak satu.....hehe

Mamma on November 19, 2010 at 8:57 PM said...

rinnaa : ada ke, ai rasa cam dh malu dh benonya sbb phone org lain canggih lg ipon, ipad semua tu la..wat malu je ckap curlast tp benonya low clast je kekeke

anida : ye ke weh sama..kekekke caya lah!

chaoi : kita pun ada satu, tu pun hazabedah nak dptkannya tau kekeke

gnesop.com on November 20, 2010 at 12:55 AM said...

cantik tepun baru tu..

Mamma on November 21, 2010 at 2:23 PM said...

Cantik tapi murah jer hehehe

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting