Tuesday, November 16, 2010

ADIK KECIT BELANJA BAJU

Hati Mamma at Tuesday, November 16, 2010
Rasanya bukan sempena birthday pun
Tapi cuma kebetulan ni

Masa awal sehari birthday Mamma
Ai dengan Adik Kecit pergi shopping
Sekali Adik Kecit kata
La, amik la selai baju, lama dah aku nak belanja ko
Tak payah la *malu gila masa ni

Mana tak nya
Ai tak pernah mintak pape dengan orang
Biasanya Ai ni ditempat memberi dan menyumbang saja
Tak biasa menerima gitu

Dalam pada tak payah
Ai ternampak baju ni

Sekali rege ratusan jugak la
Terus letak balik
Nampak cokia je bajunya kekekeke

Adik kata

Eh la amik la, aku bayar
Memang niat dah ni nak beli ko baju dari Sabah lagi

Dalam hati Ai pulak
Nak tanak nak tanak la kan

Last sekali amik jugak kekeke

Malu sehhh
Tapi tetap la cakap
Thank Yu ! ")

*dialog di atas lebih kurang je
Tak ingat dialong yang ezekli kan "))

2 Tukang Tambah:

Lady SharpShouter on November 16, 2010 at 1:17 PM said...

ceh, pura2 tanak pastu tetibe amik jugak. haha. baguih adik kecit blanje akak dia.ptt akak dia angkut gi kedai hp trusss. hahahaha

Mamma on November 16, 2010 at 9:53 PM said...

ye la..aku malu la wehh
ko tatau kekekeke..hajat nak wat lagu tu gak..terus ajak g kedai hp je kekeke...hp nnt story la ")

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting