Friday, November 12, 2010

LAKSAM - MUNGKIR JANJI !!!

Hati Mamma at Friday, November 12, 2010
Semalam Mamma buat Laksam!
Dah lama sangat nak makan
Pergi beli pasar malam haram nak sedapnya!!

Sorri guys
Semalam kata nak up semalam kan pasal laksam
Tapi sebab bz meyopping kat luar nun
Sampai laptop pun x buka bagai
Malam pulak tido awal gara2 tidorkan Kimi
Dengan Mamma sekali jalan! huhuhu
Jadinya ni baru nak up pasal laksam

Sementara adik kecit ada sini kan
Boleh makan sekali dengan dia sambil bergosip kan
Nak makan dengan Papa mana dia nak makan
Jeling pun tak hingin tau!!

Last sekali buat sendiri
Percubaan pertama akhirnya korang boleh tengok di bawah
Sekali makan terus 2 mangkuk! huahuahua

Gila banyak dapat untuk 3/4 bungkus tepung beras

Segala macam ulam-ulaman!

Cili plus belacan
Ini yang paling asyk!!!
Saya orang melayu bang!!! auwww

Setelah di campor campor
Rupanya yang mengujakan!
hua hua hua

Lauk untuk Papa pulak
Sotong masak rempah sama kacang goreng biasa2!


**Sabor mana yang mintak resepi tu
*Nanti Mamma upkan resepinya yerk!

4 Tukang Tambah:

-NiD's- on November 13, 2010 at 10:52 AM said...

wehhh...noti nie..pepagi JAMU MATA aku ngan menu besh nie weih...nak kena dh befday mama nie...babab kaNg...satg ada gak kes seorg waNita tekocoh-koCoh cari tiket bas nak ke melaka sebab ngidam LAKSAM member dia..hahahahahahahahha

BTW SELAMAT HARI LAHIR FREND...muaahhh

Mamma on November 13, 2010 at 1:07 PM said...

hahahaha..
kalu x dpt tiket bas ko ckp aku tau
nnt aku tlg book kan tiket flite kekekekekke..
lawak la ko ni

thanks shayamm!! kad ko dh smpai tau. chantek!!

-aNida OtHmaN- on November 14, 2010 at 12:48 AM said...

chantik erk??? adakah cantik mcm sipemberi....AYAT BAJET PERASAN!!!! hahahahahahha....

apa yg pasti aku syg UKHWAH kita..hanya yg tauh mampu aku beri buat ang weih

Mamma on November 15, 2010 at 3:37 PM said...

si pemberi lagi cantek tauu kekeke
*jek kena lebih
moga persahabtan kita kekal ye nida ")..itu sudh cukup memadai nida.. dun worry

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting