Tuesday, November 16, 2010

TERIMA KASIH ANIDA

Hati Mamma at Tuesday, November 16, 2010
Mamma tengah lepak lepas makan nasI biru yang buat hari tu kan
Mamma dapat bungkusan orenjes gitu
Memang bajet kad birthday
Biasa la memang Mamma tetiap tahun dapat
Tapi dari pemaju rumah, JUSCO etc la ehehe
Tapi tangan tetap la buka kan

Sekali buka
Amik ko
Weii Nida ko kasi rupanya
Aku terkejut sungguh
Tak sangka ko aprishet frienship kita
Ko memang sentiasa ingat kat aku la weiii ;)
Aku shayam ko 43 kali ;p

Shayam sungguh ang kat aku no
kekeke
Anyway thank you banyak2 Nida
Terharu jugak masa dapat kad ko ni
Kad ko sampai awal sehari dari datenya ")
Cantik kad hang ni
Tapi hang lagi cantik
Ko tok sah la bimbang tentang fakta tu kekeke "))

*harap frenship kita berkekalan yerk

5 Tukang Tambah:

Shu Shinju on November 16, 2010 at 1:45 PM said...

shu pon dpt kad dari kak nida... kak nida mmg nice sgt.... sayang sgt ngan dia..:)

Lady SharpShouter on November 16, 2010 at 3:33 PM said...

bih kl tak bg kad tak sayang ke? wowowo.esok aku anto kad kredit pulak lah.hahaha

Mamma on November 16, 2010 at 9:51 PM said...

shud : ye la kan shud..nida tu nice sgt2

lady ss : mesti la sayang jugak..ko pun nice jugakk woo wooo wooooo

p/s : kad kredit suh ai belanja ke..sayang beno ko kat aku ekk kekekek

-aNida OtHmaN- on November 19, 2010 at 12:46 PM said...

Aku sayang UKHWAH kita weh..nak hantaq hadiah teddy besaq kimi takmampo..so aku kirim kad peganti seGala...tanda ingatan dihari Ulangtahun ang mama..lebiU maMaa

Mamma on November 19, 2010 at 8:59 PM said...

tu la weh, aku pun sama..moga persahabatan ni berlandaskan keikhlasan..xpayah adiah2 ni buang karan semua tu..ailebiu tu ")

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting