Thursday, November 25, 2010

MAMMA PUN KO NAK CONG!!!

Hati Mamma at Thursday, November 25, 2010
Apa korang duk tenung weh??!!!!
kekekekeke
Ni dinding rumah Mamma
Masa raya hari tu cantik ler
Macam pakai bedak 17 inci kekeke

Tapi tak sampai sebulan raya
Dah nampak kesan2 calar dan gores2
Pastu sampai satu hari tu
Pergi bandar terbeli buku benten yang boleh kaler2 siap ada sticker kecit2
Dah puas kaler2 tinggal le sticker2 tu

Tak tau nak tampal mana
Si Kimi boleh tampal kat dinding ni
Masa tu Mamma tak sedar sebab sebabb sebuk kat dapo
Lepas masak sekali cam histeria jugak
Ttengok dinding tu dah siap tampal wall paper benten

Dah lepas marah macam biasa
Sekali Mamma tanya kat Kimi

Kenapa pergi tampal sini ni???
Kimi buaang balik sticker tu
Sekaranggg!!!!!!!!

Sekali Kimi jawab

Eh Mamma!! jangan la buanggggg,biar jerr
Nanti sticker ni keluarkan buanga tau
Pastu rumah kita jadi cantekkkk ")

Errrrr

Sekarang ni sticker tu masih utuh lagi kat dinding rumah
Harap keluar la bunga macam Kimi kata
Tak payah la nak berhias bagai
Ada bunga-bungaan segar dalam rumah
Ko hader????? huh

Mamma masih menanti nak!!!
Mamma biat2 tak paham je yang Mamma ni kena cooonngg!!

*Orang tu datang makan nasi biru hari tu
pun sticker ni masih tak keluarkan bunga ;p

6 Tukang Tambah:

Iman's Umi on November 25, 2010 at 10:32 AM said...

Haih kimi2...auntie pn nk tggu tgk bunga apa yg keluar kt sticker tu nti...klu ada yg benih bunga tulip, blh la share ek...kekeke, imaginasi kimi..

Lady SharpShouter on November 25, 2010 at 1:28 PM said...

keh keh keh... bio le dia nk bercucuk tanam kat dinding tu.haha. aku rasa la kak, ko patut bg dia penuhkan dinding satu rumah.baru le brbunga bunga riang siap.hahaha

Mamma on November 25, 2010 at 2:56 PM said...

umi : kalu bunga tulip, leh kita buka kedai bunga kakaka

lady ss : banyak la ko hahaha

I want to lose weight on November 25, 2010 at 4:43 PM said...

Kalau anak aku..
Dah cong kata hantu mata merah yang datang buat..

-aNida OtHmaN- on November 27, 2010 at 11:02 AM said...

hahahhahahaha.....hanglaa kimi suka buat mama jadik meroYan....haaa chantik suda dinding mama ang nuh kimi....

kimi jawab selumber jaa...nanti tumbuh bunga....jenUHlaa mama menanti.....las-las sok CAt len laa critanyaa.....

lawaklaa anak ang weh

Mamma on November 27, 2010 at 2:10 PM said...

zell : anak aku nk sebut antu pun dia takot kekeke

nida : dia memang pandai menjawab dgn jawapan2 yg luar dugaan..tekanan beb keh keh keh

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting