Friday, November 19, 2010

ADUHH

Hati Mamma at Friday, November 19, 2010
Weiii
Ai tak boleh nak bluetooth gambar dr C3 ni
Aduhh tak best la entry tak bergambar
Nak upload Nasi Dagang pun tak boleh

Tu la kan, orang bukit baru nak guna telefon yang canggih sikit
hahahaha
Masalah terus jadinya huahuahua

Ai tengah belajor nak bluetooth C3 ke laptop ni
Henpon sebelum ni ok je
C3 kali ni try bluetooth
Dia Pop-Up windows suh Ai cari devices
Jadinya Devices tu la yang Ai tengah jejak sekang ni

Tak tau la berapa la nak kena jejak ni
Sabo erkk, orang bukit tengah belajo kekeke

7 Tukang Tambah:

jedi on November 19, 2010 at 11:02 AM said...

ku punn xreti...huhuh

jedi on November 19, 2010 at 11:02 AM said...

ku punn xreti...huhuh

tukangcerita on November 19, 2010 at 11:20 AM said...

mama saba okei :)
saya pon x reti .hok3
saya org gunung
hahahaha XD

Mamma on November 19, 2010 at 11:39 AM said...

jedi : sila la belajar dulu pastu ajar ai haha

tukangcerita : org gunung lg pandai la kot sbb dia tggi dr bukit hehehe ;p

Rinna on November 19, 2010 at 12:25 PM said...

cuba sampai jadi.. mesti boleh punya.. :)

-aNida OtHmaN- on November 19, 2010 at 12:41 PM said...

sehati dan sejiwa...kita kena jMpak lekaih nie...

weih HP sama ngan aku..ang kaler apa weih.....

wah..pas nie leh sharing pasal C3...

Mamma on November 19, 2010 at 9:02 PM said...

rinna : dah coba tp lom jadik lagi..cobaaaaannnnn betul la ")

nida : kekekeke cepat la weii turun melaka...bluetooth c3 ko ke lappy lepas dok?

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting