Sunday, November 21, 2010

ISTIMEWA EIDUL ADHA - PUN BASI JUGAK DAH!!!

Hati Mamma at Sunday, November 21, 2010
Yer laaa!!! citer basi !!!!
Ai tau sangat tapi nak taruk jugak
Apa apa apa ?????
Tak puas hati???????
Meh sini nak tutup mata korang hahahaha

Ni juadah Eidul Adha hari tu
Nasi Dagang Terengganu
Ai buat 2k beras
Mak banyak nak menghabiskan
Tapi tetap jugak la habiskan
Tapi bukan la Mamma cekik sorang2 2kg tu!
Hagak2 la weiiii!!!! ;p

Atas : Nasi Dagang
Bawah Kiri : Acar Timun
Bawah Kanan : Menyelerakan!!!!
*Lupa nak snap kuah nasi dagang dalam peyuk!!! huwa huwa huwa

Juadah untuk Papa
Nasi Himpit sama Sambal Daging

Sangat simple
Kali ni En. Papa tak banyak ragam nak makan itu ini
Mamma nak buatkan serunding daging
En. Papa kata tak payah
Sian kat aku katanya
*Abang sayang Ai yerrr???? hehehe ;p
Semalaman nak buat serunding weh!!!!!

*bila la Papa nak makan masakan timur ni. Adehh

4 Tukang Tambah:

iswatie "colours of life" on November 21, 2010 at 5:33 PM said...

mak aiii..nasik dagang.fav aku tuh..nih kat rumah ada 4 kilo beras ns dagang.bila ntah nak buat coz x bp pandai nak buat..hahahahahah

Mamma on November 22, 2010 at 8:55 AM said...

ko punya cadang2 nak mkn ns. dagang tu x hagak2 tau smpai 4kg stok! kekeke
meh sini aku masakkan mesti habis 4kg ko tu ")

Rinna on November 22, 2010 at 12:14 PM said...

Sedapnya..lauk puak hari raya.. menyelerakan sungguh.. nengoknya.. :)

Mamma on November 22, 2010 at 3:05 PM said...

simple je kak
tp mmg mabeles!! ")

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting