Friday, October 29, 2010

MARI BERKEBUN

Hati Mamma at Friday, October 29, 2010
*entry tepek siap2!
*tajuk sangat sesuai dengan seruan bos kita kan wahai PIDnians

Tu halaman sekangkang kera kitorang keke
Hari2 Kimi duk kerja kan
Guna penyodok longkang Mamma sebagai cangkul

Mamma pernah cakap kat Papa

*Mamma - Abang, apa kata kita beli tanah se ekar

Papa nak angkat takbir dah masa tu nak semayang
Tak jadi angkat seraya berkata

*Papa - Huh?? *Mamma - Ye la, tengok la kat luar tu Sangat la rajin Kita beli la tanah, pastu kasi la dia kerjakan Untung2 tetiap ujung bulan Dah boleh makan jagung free kekekekekek

Pastu kan
Papa ni duk angkat takbir 5 6 kali tak jadi
Sebab nak gelak stetmen siot dari bini beliau

Kalau ada rezeki lagi
Silap2 Mamma buat kenduri tau
Jamu orang taman sama kamuorang
Makan bubur jagung kekekekeke

Dorang dah meleleh dah nak makan bubur jagung Kimi tu
Jom jom blah Kimi

Dah dah dah
Jom nak oii
Kita nak kuar ni
Campak je cangkul tu hehehhe

5 Tukang Tambah:

Iman's Umi on October 29, 2010 at 2:11 PM said...

Mamma2...kot ye pn nk buat lawak, tggu la en.papa abis solat, kesian en. papa dipenaya...huhuhu.

***agak2 bila jagung kimi nk berbuah tu?

Anonymous said...

click to view [URL=http://e--store.com/]louis vuitton online store[/URL] and get big save rgHxhfDW [URL=http://e--store.com/ ] http://e--store.com/ [/URL]

Anonymous said...

to buy WeWcSOBe [URL=http://www.gucci-outlet2013.net/]discount gucci handbags[/URL] at my estore xeVaXWTR [URL=http://www.gucci-outlet2013.net/ ] http://www.gucci-outlet2013.net/ [/URL]

Anonymous said...

to buy SAJLHrMh [URL=http://www.moncler-outlet2013.org/]moncler hat[/URL] with confident NJXRCbVS [URL=http://www.moncler-outlet2013.org/ ] http://www.moncler-outlet2013.org/ [/URL]

Anonymous said...

click EpaAHkWR [URL=http://www.replica--designerhandbags.weebly.com/]cheap designer handbags[/URL] for promotion code oDrVHFHk [URL=http://www.replica--designerhandbags.weebly.com/ ] http://www.replica--designerhandbags.weebly.com/ [/URL]

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting