Sunday, October 24, 2010

MAMMA PUN MEMBUBUR JUGAK

Hati Mamma at Sunday, October 24, 2010
Tak habis lagi pasal bubur
Semalam Kimi cirit-birit
Ikutkan jumaat lepas amik Kimi dari rumah Cik Misa lagi
Sampai rumah je dia mencirit
Masyammmm!

Pastu bawakla sampai sabtu dia asek ber*k2 je
Belepom2 dalam toilet tau kekeke
Kesian kan dia
Mamma buat la bubur untuk dia lagi
Pastu kasi minum air 100 plus
Petang baru okay sket cirit Kimi

Sekali lepas maghrib Mamma pulak
Tetiba datang angin kus-kus pulak
Angin berpusar kat bahagian bawah rusuk
Tekan2 tak jugak kent*t2
Asyik sendawa aje
Penyakit sakit perot isnin lepas datang balik

Makanya Mamma terpaksa juga membubur macam dorang ni
Tak ada selera dah nak makan sambil perot sakit2 cenggitu kan
En. Papa pulak siap tanya bubur sapa tu kekeke
Nak la tu kata Mamma
Sengih cam kerang busuk je

Mamma perasan
Masa sarapan pagi tu kan minum kupi!
Senin pagi lepas pun minum kupi!
Aissshh takkan tak boleh minum kupi!
Orang kampung macam Mamma ni alergi kupi pulak
Sejak bila neh????
Moskil tau ;(

Sakit perot sampai malam tadi
Papa picit2 pun tak jalan
Siap Papa kuar cari Eno dalam kebasahan hujan
Sian Papa tau
Pastu makan ubat sakit perot lagi

Tapi Mamma tak ber*k2 cam Kimi
Kalau sakit perot pastu pergi toilet,
Pastu belepom2 macam Kimi
Tak pe la jugak kan??? :)
Mungkin lega rasanya

Sampai la malam tadi pukul 2 pagi
Sakit perot datang dengan kuat sangat
Terus masuk toilet even tak rasa nak ber*k tau
Teran2 tak jalan jugak
Memerut dalam sejam jugak

Lepas tu suruh Papa lumur minyak panas kat perut
Sampai la pagi ni
Rasa nak demam pulak
Sambung tidur samapi puku 3.oo petang
Pastu lapar nauzubillah pulak
Cari peyuk terus masak
Malasnya nak kuar drive2 bagai kan
Urghhhh
Menggigil2 Mamma masak tau

Dalam duk gigil2 tu
Siap jugak sayur kacang, ikan goreng dan kuah singgang
Orang demam elok makan singgang

Sampai entry ni dipostkan
Kami 2 beranak tak mandi lagi tau
Ada sapa nak tolong mandikan kami 2 beranak tak???
kekekekeke

5 Tukang Tambah:

Lady SharpShouter on October 24, 2010 at 8:14 PM said...

haha.soklan ending takleh blah.haha

p/s:eh, dulu ai pny makcik ade kn2 gini.doc ckp over ambil kafein dlm kopi tuh bleh mnyebabkan sakit perut.something to do wif ulser perut kl tak silap.so careful lah, kurang sikit kopi tuh makcikkkk :)

Mamma on October 25, 2010 at 1:53 AM said...

tu la..agak2 psl kopi tu jugak..laki mak pn ckp camtu..tgk esok nk g klinik la..ni duk sakit lg ni..kafein tu leh wat sakit perot n gastrik gak...padahal dh dekat 3-4 bln xamik kopi!

Iman's Umi on October 25, 2010 at 1:27 PM said...

Hai samalah kita, Mamma, cuma sy ni xtau makan apa, sakit je. Lps puasa aritu perut sensitif betul...tp sy xde la selama Mamma sakitnya...ptg smlm sakit, pagi ni dh ok plak...Mamma dh ok blm nih? Klu blm ok, makan pil chi kit teck aun tu...

Mamma on October 25, 2010 at 1:46 PM said...

tgh duk menanggung lagi ni umi ;(

Anonymous said...

Почему регистрация не работает ?

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting