Monday, October 11, 2010

MENURUN

Hati Mamma at Monday, October 11, 2010
Tengah2 tengok gambar nak buat entry
Terjumpa gambo ni
Gambo lepas kencim
Masa kecoh Cik Lipas kena pitnah hari tu!

Ni gambar lepas kencim la tu
Jangan pulak ada kata aku dasar
Sebab semua gambar pergi amik tau ;p

Sebab kamera kat tangan kan
Orang bugil pun rasa nak snap! hahaha
Tapi dasar sikit2 ada jugak Ai rasa ;p

Lepas keluar kencim je
Terus amik pen dan buku
Pastu baring ala-ala baywatch


Terus buat Math macam kat bawah ni

Rasa2 korang la
Apa ilmu yang diturunkan Cik Lipas tu kat Kimi???

Ye la, dari Kimi nak kencim
Sampai Kimi kencim
Pastu Mamma siap lari amik kamera
Cik Lipas tu tetap kat situ macam sedang menunggu Mamma amik kamera pulak ;p

Nasib baik Mamma sampai balik nak snap pic dia
Dia tak cakap

"Cepatlah, dah lama Ai tunggu ni!!!" *sambil bentak2 kaki dia yang banyak tu ;p

Sebab rasa dia gila glemer kan

Tak pun dia tengah menurun???
Mana tau dah sehari suntuk dia kat situ kan
Kimi masuk je terus dia salurkan ilmu menurun dia kat Kimi tanpa sedar ;p

Mamma moskil sampai la ni
Atau Mamma buat pitnah sekali lagi ni??
urgh urrgghhh urrrggggghhhhh

4 Tukang Tambah:

Iman's Umi on October 12, 2010 at 10:34 AM said...

Haha...lipas menurun ilmu hisab...bagus2...dasar? kenapa dasar2 tu Mamma?

Mamma on October 12, 2010 at 11:08 AM said...

semua gmbar nk amik pastu wat entry blog..
dasar blogger la kan umi? 'hahaha

Iman's Umi on October 12, 2010 at 11:15 AM said...

ooo...dasar blogger rupenye, hehehe, ah sesape pun gitu la rasanya, dasar laut mmg cantik hehehe.

Mamma on October 13, 2010 at 12:37 AM said...

dasar laut dasar blogger dasar laut dasar blogger dasar laut dasar blogger
ah konpius hehehe ;p

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting