Thursday, October 21, 2010

CINTA HATI DAH PECAH

Hati Mamma at Thursday, October 21, 2010
Semalam Mamma tak kerja
Sebab sakit perot yang hari tu
*Ingat semalam nak post entry ni, tapi line hazabian!
Jadi setel semua kerja rumah
Dalam duk basuh pinggan yang setengah sinki tu
Hasil kotoran sarapan pagi

Sekali dah duduk tindih2 dalam sink tu
Nak bilas sekali nampak macam nidah
huwa huwaa huwaaa

Ye, corelle ni nipis
Tapi dia tahan panas
Sebab tu Mamma suka
Buat masak pastu boleh terus masuk freeze
Pas tu esok terus panas je dengan corelle
Tak payah nak salin2 bekas
Ai likkkee sangat bab ni ;p

Sedih sangat weiiiii -(
Aduuuuu rasa tak lena tido dah ni

5 Tukang Tambah:

Rinna on October 21, 2010 at 12:13 PM said...

Aduhhh sedey nyee..sabo je laa..beli laa yang baru yer..

Lady SharpShouter on October 21, 2010 at 12:40 PM said...

alala ciannya.beli baru la mamma.beli 3 set teruihhh

Norul Azwa Bt. Hassan on October 21, 2010 at 1:22 PM said...

alolo kesiannyer.. sama design dgn kite punyer tp xde cwn...beli ganti laaa :)

Mamma on October 21, 2010 at 2:54 PM said...

igt2 mcm tu jugak la
huhuhu

Iman's Umi on October 22, 2010 at 10:38 AM said...

Huhuhu...sedihnya, sy plak blm penah ada stok corelle ni...

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting