Wednesday, October 13, 2010

SUDAH PANDAI DEMAND

Hati Mamma at Wednesday, October 13, 2010
Ini budak kan kan kan
Sudah pandai demand
Dalam request present huhuhu

Kan Mamma sudah bgtau sebelom2 ni
Kami kan selalu bertukar-tukar present
Coklat, remote tv, sikat, buku, eraser etc okey

Pastu citer ni sambungan entry semalam
Pasal nak cari gas masak malam tadi

Mamma kan pergi cari gas kat kedai cina depan taman
Tinggal dia sorang2 kat rumah
Dah gas tak ada Mamma terpaksa balik dulu
Nak mandikan dia pastu kuar balik

Masa dalam bilik air
Tengah gonyoh2 atas bawah
Tetiba budak ni cakap

Mamma.. beli la Handphoneeeee
Nanti senang Kimi nak call Mamma
*sumpah suara dia sangat lentok

Aperrrr??????????????
Cantik muka
Ni sapa pulak pakai handphone ni?????

*Ai dah la nak cepat, nak kuar balik cari gas ni

Kawan Kimi pakai kat school tu
Ang Jeng Hang pakai
Beli la Mammaaaaa...
*nasib baik dia tak kerdip2 mata dia huhu

Takde2...
Ada pulak mintak handphone
Dah mandi, kang nak kuar cari gas ni

Nak cari gas ke Mamma???

Ye la.. Tadi pergi kedai gas habis

Okey Mamma buat macam ni
We fi
nd out the gassss *dia jerit kuat gila
*korang tengok la dia suruh Ai buat camne
.

.

.

.

.

.

*lakonan semula pagi tadi

Buat macam dalam cerita Diego kalau nak cari sesuatu
Aku dah tekanan
woot wooot wooot

4 Tukang Tambah:

alinac lover on October 13, 2010 at 7:28 PM said...

hahahha..lucu dia ya~

da besar..byk kerenah..

adik spupu saya pon da pndai mintak henpon kat saya..adui..mna la nk cri.hehe

Mamma on October 13, 2010 at 9:45 PM said...

pndai mintak mmg leh kasi, tapo reti ke guna. jgn wat cicah air dah la huhuuhu

Lady SharpShouter on October 14, 2010 at 1:40 AM said...

anak sama perangai macam mak. woot woot. hahahahah

Mamma on October 14, 2010 at 9:38 AM said...

yu sadap!!!nanti kenan anak yu baru masa tu yu sedih! ;D

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting