Friday, October 8, 2010

JUMAAT YANG GEMBIRA

Hati Mamma at Friday, October 08, 2010
Petang semalam balik kerja
Macam nak hujan
Gelap aje tengok kat langit
Padahal baru 5.30 ptg
Takpe kalu hujan Mamma suka
Tapi tak

Sampai aje rumah
Campak semua beg bagai
*tipu je, ai taruk elok2 tau smbil tepuk2 beg tu ;p

Pastu terus mandi
Sebab rasa cam gelap sangat macam nak maghrib gitu
Padahal siap mandi baru 6.00 ptg
Jadikan, sebab nothing to do
Kami 2 beranak lepak depan tv sambil baring2

Sekali Ai terlelap
Terjaga je pukul 7.00 ptg
Tengok2 si bujang teruna pun sama tido
Celah tiak kepam Mamma dia
Tu yang lena sangat
Terus tido sampai pagi tadi pergi school

Sekali kul 7.00 pg td dia terjaga cakap lapar
Nak makan nasi
kekeke semalam tak makan nasi kan
Dan2 tu jugak Mamma masak nasi
Makan dengan lauk bilis stok 2 bulan!

Lepas makan hampir 1 senduk lebih nasi tu
Lawan milo segelas besor ok
Terus nak melabur pulak

Lepas melabur terus ke sekolah
Sampai aje Teacher Marry cakap

Aduuu pening aku kak!!! ~Aii minahi, geram sampai cakap 'aku' plak keke
Ini semua geng Kimi la ni
Dalam kelas selalu kena marah
Tapi ni ok
~tangan tunjuk kat palotak dia pastu thumb up!

Mana taknya
Kimi sampai je
Geng2 Kimi berderet semua sambut kat gate
Geng2 buas la kan
kekekekeke

Aku senyum je
Tanak cakap apa
Marah la Marry oii..kalau untuk mendidik
Tapi jangan la sampai lebam pulak budak tu
Yang hari tu punya, 2 hari nak hilang tau!!

2 Tukang Tambah:

I want to lose weight on October 8, 2010 at 2:30 PM said...

Khaleef kat sekolah dapat gelaran BUDAK MANJA

Mamma on October 8, 2010 at 2:49 PM said...

kekekekeke..
mcm2 la bebudak ni..

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting