Tuesday, October 19, 2010

TAK MASAK

Hati Mamma at Tuesday, October 19, 2010
Semalam Mamma sakit perut
Angin yang sangat kuat melanda kat dalam perut
Sampai nak duduk tak kena
Nak bangun tak kena
Last sekali amik keputusan masuk toilet
Memeruk biarpun tak rasa nak ber*k!

Tu yang tergendala
Mood tak mari
Hangin satu badan je
Yang tak bestnya
Sakit perut tu sampai la hari ni
Saat Ai menaip entry ni
Naik pedih dah rasanya ;p

En. Papa pulak dilanda demam
Sudah 3 hari
Suruh pergi klinik tanak
Makan ubat belen2 hari tu je
Sekarang ni
Dua beranak tu dah selamat kat alam mimpi dah!

Semalam En. Papa kata
Esok tak payah masak la
Sebab kami laki bini tak sihat
Ikut tak sihat
Mamma sebenarnya tak sihat dari yang hari tu lagi
Alah hari yang Mamma demam lama
Pastu melarat je
Lepas demam, batuk pulak
Pastu selsema pulak
Pastu ni cirit birit pulak
Sampai turun 4kg nok!

Jauh di sudut hati yang paling belakang rasa seronok gak
Sebab berat turun
Tapi Dekat hati yang paling depan pulak
Sengsara sebab tak larat sangat2 dah

Tu yang malam tadi
Kamiorang makan beli je
Perlakuan yang sangat jarang dibuat kalau weekdays
Biasakan Mamma masak even penat camne pun
Tapi sebab En. Papa demam
Dia tak ada selera sama Mamma
Kami amik keputusan nak makan mee sup aje

Lepas di taruk dalam pinggan
Banyak jugak juadah kami
Yang dalam kuali ada senduk tu
Kuah sup baru lepas panas
Panas2 la baru ada In kan untuk orang tak sihat macam kamiorang ni ;p
Pastu Papa tambah beli roti canai 4 keping
Urghhh banyaknya!
Mamma larat sekeping aje

Kimi pulak sekarang ni
Asyik makan je kejenya
Nampak sangat badan dia dah bulat kalu bogel!
Antara sebabnya
Kat rumah Cik Misa selalu makan kalu time senggang
*Ok la kan, dari Cik Misa tu kemut makanan hehehe

Kalu ikut Mamma
Tak suka makan ngonyeh2 mende ringan2 ni
Sekali makan nasi untuk lunch je terus dah tak makan
Kalu makan pun terus je dinner ;p

Dan esok Mamma tak kerja
Secara langsung dari rumah!
he he he

2 Tukang Tambah:

Lady SharpShouter on October 20, 2010 at 12:39 AM said...

elele, konon2romantikla tuh ye ssaket bersama2? haha :P

eh, kata tak lalu mkn. tp kompius ai tgk mknn mcm terlebih lalu je.sakit ke idak ni? hurmmmm

Mamma on October 20, 2010 at 1:14 PM said...

tak abis pon
huwa huwa huwaa

P/s: mehla tlg makan

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting