Saturday, July 3, 2010

KIMI KENA APA TAH SAMPAI DARAH

Hati Mamma at Saturday, July 03, 2010
Tak tau la Kimi main apa
Mamma check tempat dia main rasanya tak ada mende tajam!
Dia main sorang-sorang dalam bilik
Maklum la takde adik kann

Mamma pulak tengah masak ke apa tah
Yerla, kenanya ahad lepas
Sabtu hari ni baru nak buat entry

Konon sebuk dengan masuk contest sana sini la :p
Tapi harem nak menang haha
Memang tak harap pun nak menang
Sebab semua yang masuk pun bukan calang2

Masa kena Mamma biarkan dulu
Siap snap sana sini lagi
1st time la dia berdarah laju macam ni

Kimi meraung dah satu taman
Sebab panik tengok darah
Masa taruk ubat gamat
Darah pun dah berenti
Mamma lap2 siap picit lagi tempat luka tu
Tak nangis pulak

Lepas balut dengan tisu campur ubat gamat
Jari dia asyik tunjuk je
Dah yang kena pun jari telunjuk kan :')
Konon tanak langgar apa2 la kan

Esoknya pun
Jari dia tetap tunjuk jugak lagi walau dah tak balut dengan tisu
Aiishh

4 Tukang Tambah:

nasikputeh on July 3, 2010 at 10:41 PM said...

aish...
seram plak tgk..
mane tak nye.. budak2 kan yg luka..
sian kimi..

Mamma on July 4, 2010 at 12:11 PM said...

seram ke nasik??
hahaha

TUKANG KATA on July 4, 2010 at 4:47 PM said...

moga anak kak cepat sembuh..

Mamma on July 4, 2010 at 9:27 PM said...

tukang kata : dah baik dah..
dah smggu kan hehe
anyway tenkiu :)

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting