Wednesday, July 14, 2010

KIMI SAKIT MATA

Hati Mamma at Wednesday, July 14, 2010
Pagi semalam Kimi tak pergi sekolah!
Sakit mata tapi bukan yang merah-merah berair tu
Tapi kelopak mata dia bengkak sebelah kanan atas

Dia kata sakit
Jadi Mamma kesian pulak
Masa mandi melalak la <-- ke sekadar lakonan??
Jadi lepas mandi anta umah Cik Misa aje

Masa anta Cik Misa tershock la
Kimi tak sekolah ke?

Takk.. Mata dia sakit dan bengkak
Ni kira sakit mata ke???
Jangkit tak???

oOOoo
Yang ni tak jangkit
Biasanya bakteria tu yg bengkak2 tu

oo okk <-- angguk je la
Obat mana? <-- dalam hati je. konon2 jumpa real doc la ni :p

Rasa Mamma la
Dulu-dulu Cik Misa ni lulusan medic
Tapi somi dia tak kasi keje lepas kawin
Kawin pulak usia muda lagi haha :p
*apakah motip Mamma berkata demikian pada Cik Misa
* ampun ye Cik Misa :D

Pagi tadi Kimi pergi sekolah jugak
Mamma paksa tuh!
Sebab bengkak dia dah surut
Mengikut kata Doc tak jadi tu
Bengkak ni tak jangkit :p

*Snap2 tadok. Masalah teknikal *teknikal la sgt :p

6 Tukang Tambah:

Shu Shinju on July 14, 2010 at 11:26 AM said...

kimi>>> get well soon yer..:-)

Mamma on July 14, 2010 at 11:50 AM said...

tenkiu aut shu :))

IMAN'S UMI on July 14, 2010 at 1:24 PM said...

Ooo...Kimi naik ketumbit yer? Sekejap je tu...dlu2 org ckp 'aa..ngintai sape kencing ni smpi naik ketumbit?' penatla kita pikir, adakah kita intai sape2, xde rasenya. saje je.

Mamma on July 14, 2010 at 2:53 PM said...

imans umi : ngintai pun kimi tatau lagi maksudnya apa hahahahah :D
tp mmg sekejap je la..

♥xaturen♥ on July 14, 2010 at 8:53 PM said...

kesian Kimi, kejap lagi baik le tu,,!

Mamma on July 14, 2010 at 9:16 PM said...

xaturen : ye ke kejap, dh 4 hari ni huhu tp pegi sekolh jugak..mau smggu gak ni

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting