Thursday, July 15, 2010

PAPA TAK KERJA HARINI

Hati Mamma at Thursday, July 15, 2010
Tajuk sudah jelas
Papa kan keja 4 hari je seminggu
Off 3 hari seminggu

Mamma dah pasang niat awal2
Mintak tolong masakkan Sambal Sotong pulak :p
Tapi dah jek siap-siap malam tadi haha

Abang, Esok Ayang kerja
Abang masakkan le

Camne ni, sorang2 takut tak jadi kan

Alaaaaaa..
Sama aje kekdahnyaaaaa macam buat Sambal Kupang itu hari <--- masa ni pala aku liuk lintok la *tipu!!
Sotong ada 4 ekor saiz sedam2, tapi
Abang buat 2 ekor je
<--- risau takut semua kena buang, bazir jerk :p

Ye lah, Abang try la karang

Karang tak jadi jangan marah

Takkkkkk <--- masa ni senyum mulut aku dah bertaut kat belakang kepala dah... idom kembang kempis dah... janji ko ada rasa nak buat *wink wink

Petang ni Mamma kerja sekerat hari
Pukul 12.15 tengahari Mamma dah chowww!!
Nak pergi jemput Kimi balik sekolah
Pastu terus balik makan yang oredi siap!!! :D

Pastu nak pergi Imigresen

*Nanti Aii update lauk Sambal Sotong tu
Jadi tak jadi kendian citer <-- ntah2 dia bantai tidur kat rumah hujan2 lagu ni *tidakk!!!!!

2 Tukang Tambah:

Rinna on July 15, 2010 at 10:43 AM said...

Wahh bestnya..ada org leh masakkan sambal sotong..yummy.. Rajin hubby u yer.. :)

Mamma on July 15, 2010 at 11:46 AM said...

kak rinna..baru tgh belajar dia pun..
kali ni saja suh dia masak sorg2..

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting