Monday, July 5, 2010

JADI GURU PID ADA GANJARANNYA

Hati Mamma at Monday, July 05, 2010
ka ka ka ka
Nak gelak plak rasanya
Selama 7 tahun mengabdikan diri kat PID ni
Jadi guru cabuk aje ponn
Minggu lepas rasa best sekali (30 Jun 2010)

Sebabnya kan
Student Mamma belanja makan ini barang jugak
Mamma tak mintak okayy
Tapi kalu nak kasi
Apa salahnya
Sangat dialukan lagi
Lepas dah lunch tuk sehari kan :')

Lepas aje siap ajar modul terakhir dengan buat ujian
Student Mamma sangat la teruja sebab tak payah datang lagi PID kan
Dah habessss

Beriya diorang nak belikan KFC
Yang sememangnya 2 jengkal dari PID neh!
Masa diorang pergi
Rasanya nak pesan camni tau

Semua DRUMSTICK yerk! :-p

Tapi takkan la pulak kan
Malu ah Mamma
Air muka kena jaga ha ha ha

Makan la apa yang student tu belanja
Dapat set ayam yang 3 ketul
Dapat gak la seketul drumstick pastu kat bahagian punggung ayam aiishhh
Final ketul tu dada tau <-- yang ni mak tak suka nyah!
Berchinta nak abiskan bahagian dada yang penuh isi tu
Nak buang sayang pulak!

Mamma bukan tak biasa dapat buah tangan dari student
Selalu gak la dapat
Macam buah-buahan ke, kuih-muih ke etc la
Amik berkat katanya student Mamma tu!
Maklomla semua student Mamma tu tua bangka semua!

Tapi hadiah yang ni je yang yummy delicious sket dari buah-buahan kan :-p

Makan kena betul2 menikmati makanan tu
Macam atas

Ini adalah gambar student
Masa Mamma suh beratur nak tangkap gambor ni
Mamma tipu dorang
Kata saya nak buat report!
Jadinya kena amik gambor la huhu
Padahal Mamma nak tepek sini

Terima kasih yerk korang
Belanja Mamma
Caya tak yang dorang dah bangka?
Macam kelas dalam citer P. Ramlee plak :p

Nanti kalau tak reti lagi
Meh la sini
Mamma ajarkan lagi!

7 Tukang Tambah:

IMAN'S UMI on July 5, 2010 at 10:34 AM said...

Wah bestnya dibelanja, Mamma ajar diorg apa?

-NiD's- on July 5, 2010 at 10:46 AM said...

sedapnya...TELAN AYAQ LIOQ nieh....eheheheheh...
tudia gambaq mama pulun makan ayam..tokak isi ayam penuh khusyuk..ekekekekek

Mamma on July 5, 2010 at 10:54 AM said...

umi iman : guru komputer sajorr

nids : Sedap wooo lagi2 yg freee hahaha
rasa lemak ayam dia up sket hahaha

Ir.Ladybird on July 5, 2010 at 1:05 PM said...

betnyeeeee!!
siap dapat kepc!
hahaaa~

Mamma on July 5, 2010 at 4:02 PM said...

memang best l.bird!!
hahaha

mama and kids on July 5, 2010 at 5:29 PM said...

woih...siap buat muka nikmat! cheiss!!

dah la makan ngan tangan kiri!! hahaha geloos tauuu... ekekkeeke

Mamma on July 5, 2010 at 11:05 PM said...

mama n kids : muaahahahaha
aku dh agak dh mesti ada jugak yg pasan tangan kiri tu :p

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting