Thursday, July 8, 2010

PAJERI NENAS

Hati Mamma at Thursday, July 08, 2010
Okey
Mukaddimah yang pendek sajer

Round2 belog kawan2
Termasuk blog ko Rehan <-- padahal setiap entry baru yg ko post aku terus masuk. motif bosan Ko kata nak buat Pajeri sebab terbeli santan + terung Baru Mamma teringat yang Mamma buat Pajeri Nenas minggu lepas Tapi lupa nak Snap
Jadinya gambar diambil kat alam maya
Gambar yang diambil ni sama warnanya dan rupanya
RASAnya Mamma tak tau

1st time buat pajeri ni
Tapi Mamma main bedal aje resepinya

Rasa nak taruk apa
Mamma campak aje tapi campak mana yang logik la
Jangan la main campak sampai buah rambutan pun campak dalam jugak :')
Tapi kerisik mau lebih

Lepas buat terus je makan
Mamma tak nafi sedap wakakakaka

Sendiri masak, sendiri puji, sendiri makan!

Pastu kasi kat Mak Mentua
Biar tambah sayam lebih sket kat menantu dia neh :-p

6 Tukang Tambah:

IMAN'S UMI on July 8, 2010 at 3:57 PM said...

Baiknya menantu aku ni, mkn je ingt kt aku...kata mak mentua mamma.

Shiela Latif on July 8, 2010 at 3:59 PM said...

sedapnyer pajeri nanas itu :)

Mamma on July 8, 2010 at 4:22 PM said...

imans umi : hahaha tenkiu mami ku sayam!!

shiela : gi la buat..nak ajak makan mamma punya dh abis.. :-p

makcikrehan on July 9, 2010 at 12:35 PM said...

wahahahaha... ko lagi advance dah buat pajeri ekk. aku jugak santan pajeri dh jadik nasik lemak :))

ena on July 9, 2010 at 2:31 PM said...

aku pon ada buat pajeri wei.. tapi dalam mimpi haha...

lenkali buat jemput aku makan eh! Aku tak reti huhu

Mamma on July 9, 2010 at 9:19 PM said...

rehan : ok la dr ko cmpak dlm pastik itam...baikla ko kreatipkan ilmu ko.sudah wat pajeri dikira advane,,sudah bagus :p

ena : hahahaha..
aku pun main campak saja tetiba jadi..

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting