Monday, July 12, 2010

MASAK -MASAK MAKAN-MAKAN

Hati Mamma at Monday, July 12, 2010
Jemahat lepas Mamma masak ni masa balik tengahari tu
Kalau dapat udam
Balik-balik Masak Lemak Udam dengan Nenas
Itu je la yang Mamma masakkan
Tak pon sambal, sambal dan sambal

Tak pandai sangat nak pelbagaikan masak udam ni
Pastu nampak tak sepinggan Sambal Kupang
Yang kamis punya

Alah
Yang En. Papa masakkan ler
Boleh mamam lagi walaupun yang semalam punya
hakss jangan membazir kata ko!! :')
Yang taun lepas kalu boleh makan, kita makan lagi *yewww

Yang ni jangan kata laki mak yang masakkan tau!
Yang ni aii yang masakkan
En. Papa pergi semayang semua dah setel
Balik semayang jemahat tu terus ngap aje katanya :-p

Makan dengan sayur bayam masak air

Pagi sabtu pulak
Aii masakkan nasi lemak sambal bilis petai
Mamma kalu jumpa petai
Manjang imejin sambal bilis dengan petai aje
Pastu makan dengan nasik lemak!
Nape ek selalu imejin camtu?

En. Papa makan pun biasa2 aje
Biar pun Kimi sekali makan siap tambah lagi satu sunduk!
Pelik jugak
Sekarang budak Kimi kuat makan

Pastu siap topup makan roti lagi sapu choc butter
2 keping yu!!

Papa dia kata

Nape Kimi tuh?? Bela hantu raya ke apa???

3 Tukang Tambah:

Lady SharpShouter on July 12, 2010 at 11:37 AM said...

budak nak membesar mamma, mestilah dah naik selera makan dia.lagi lagi air tangan mama die :)

IMAN'S UMI on July 12, 2010 at 11:47 AM said...

waaa...smpi ati papa kata gitu kt kimi

Mamma on July 12, 2010 at 11:55 AM said...

lady ss : hahahaha
Papa dia memang..pedengki aje :p

imans umi : khennnn??
terok betol le..

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting