Tuesday, July 20, 2010

WEEKEND LEPAS

Hati Mamma at Tuesday, July 20, 2010
Ahad lepas
Mamma buat ni

Resepi kat internet

Tata :p

Mamma pandai masakkan??? ngeh3

Abang, Yu nyesal tak amik Ai jadi bini yu??? :p
*Awas tengah sengal

Peace no war!

12 Tukang Tambah:

Shu Shinju on July 20, 2010 at 11:54 AM said...

wat apom balik..?? sedap tu.. feberet shu..hehehe....

Mamma on July 20, 2010 at 12:27 PM said...

hahaha
pegi buat skang..
anta sini sket haha

IMAN'S UMI on July 20, 2010 at 12:38 PM said...

Pandai....Sure En. Pappa x nyesalnya.

Mamma on July 20, 2010 at 12:39 PM said...

imans umi : bosan la weii
tatau apa nk buat ni *erks

alinac lover on July 20, 2010 at 1:22 PM said...

sng x buat? nk buat jgk la

Mamma on July 20, 2010 at 2:38 PM said...

senang je
resepi internet lak tu haks :p

makcikrehan on July 20, 2010 at 4:13 PM said...

apam balik pon ko buat? memang syengal! hahahahah

Mamma on July 20, 2010 at 4:15 PM said...

MR : aku teliur sgt tgk kat pasar malam tp hampeh xbersih kan..
mmg sengal2 alam gak la masa bancuh apam ni :p

Lady SharpShouter on July 20, 2010 at 5:23 PM said...

woh, apam balik pun buat.nih ai jeles ni.ada masukkan pape yg bkulat lagi tak? haha

sweetsal on July 20, 2010 at 6:28 PM said...

akak pun suka mkn apam balik..manis2...hehe

♥xaturen♥ on July 20, 2010 at 9:02 PM said...

woo.. apam balik susah nak buat! memang sedap kalu masih panas2 lagi.

Mamma on July 21, 2010 at 4:08 PM said...

Lady SS : yg ni bersih lagi suci :p

sweetsal : kan akak kannnn..hehe

xaturen : mmg sedap kalau dimakan masa panas..majerin yg kita sapu kat kulit dia tu dpt rasa la masin2 :)

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting