Sunday, July 25, 2010

PENAT

Hati Mamma at Sunday, July 25, 2010
Hari ini hari ahad kan??
Kejap je kan
Tambah pulak minggu lepas minggu yang memenatkan palotak!

Kaki Mamma sakit la
Tapi dah urut guna minyak gamat
Lega dah sket

Sakit2 kaki pun
Mamma dah buat Nasi Kerabu tadi
Ni malas nak post lagi
Karang kalu dah free2 post la kalu rajin

Skang ni mata ngantuk gila
Badan lak letih sama je gila ngan ngatuk tu
Nak tido je rasanya

Tapi tak boleh sebab Kimi takkan tido
Kalu dia tak tido tapi Mamma dia tido
Bangun tido mesti ada je benda yang memenatkan Mamma semula
Nak kena kemas mungkin jugak lap2 lantai atau mungkin jugak nak susun
Uuurgghhhh

Jadi kalu tido2 ayam saja boleh kot

*Tunggu Nasi Kerabu Mamma karang tau!

0 Tukang Tambah:

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting