Tuesday, July 6, 2010

BALIK KAMPUNG - PART III

Hati Mamma at Tuesday, July 06, 2010
Lagi gambar buat modal entry aje :-p

Ni time tak tau dah hari ke berapa kami kat kampung
Uwan memang tak masak hari ni
Sebab kamiorang sibuk berjalan

Makanya malam tu
Pergi beli sebungkus nasi lemak kat gerai depan
RM1.50 - 2.00 camtu lah harge sebungkus
Kasi makan kat yang kecik-kecik aje

Isi dia banyak tau walaupun hage dia cuma takat tu aje
Kira cukup la sebungkus untuk budak 3 org ni makan

Pastu Mamma punya lak
Nasi minyak dan nasi lemak
Sekali makan 2 bungkus!

Dorang pakat makan
Seronok plak Mamma tengok
Makan ramai2 macam ni sambil rebut2
Pastu tak cukup!

Tengah Mamma suap nasi minyak ke mulut
Tetiba Kimi cakap

Dah habis
Mamma nak lagi!!!


Waaaaa akhirnya Mamma makan sebungkus
Budak 3 orang ni makan 2 bungkus nasi lemak!

2 Tukang Tambah:

Lady SharpShouter on July 6, 2010 at 2:52 PM said...

teringat masa kecik-kecik dulu, makan macam ni mmg seronok. skg dah beso semua malu-malu. nak kongsi cawan pun masing-masing tersipu.haha

Mamma on July 7, 2010 at 8:47 AM said...

lady ss : eh mana oleh dh kongsi cawan beso2 ni.buatnya malas nak gosok gigi cam nyamuk tu cane? huhu

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting