Monday, May 24, 2010

PID TAK ADA INTERNET LAGI

Hati Mamma at Monday, May 24, 2010
Masuk kerja..
Macam biasa la duty hari isnin
Sapu2, lap2, siram2, buang2 dan mcam2 la kan
Mana yang seangkatan Mamma tu mesti tau
Kerja sorang!

Lepas buat semua tu
Nak la lepas penat lelah
Dengan santai2 pulak depan laptop pinjam yang nak ranap tu

Sekali lagi entah yang ke berapa juta kali entah
Internet tak ada siap dengan phone tak boleh guna
Biasanya kalau internet line takde
Phone boleh guna lagi kat PID ni
Boleh la jugak lagi tanya khabar operator TM kan

Adehhhh
Dah start nak memaki sapa yang berkenaan
Tapi masih sabo
Mamma puasa ganti hari ni (nak bagitau la konon puasa :p)

Teringat kat En. Papa yang ada kat rumah
Kerja malam
Mintak tolong hantarkan beruk biru

Bila beruk biru sampai

Barulah boleh duduk kat alam maya
Tapi beruk biru tak menggembirakan Mamma jugak

Apsal rasa cam tensen aje???

Dan dan teringat mimpi malam tadi

Tengah lepak kat persisiran pantai
Phone jatuh dalam laut
Siap doa mintak2 la mimpi aje..
Sekali betol mimpi laaaa :p

Rasa serabut aje neh
Tang perut ni plak
Aduu
Macam tak biasa puasa la pulok

4 Tukang Tambah:

IMAN'S UMI on May 24, 2010 at 11:00 AM said...

Sabar Mamma, istighfar byk2 ye...tu semua dugaan sbb Mamma kn puasa...puasa ganti? Cpt2 ganti ye, nti x sbr2 tggu kedatangan Ramadhan. Slmt berpuasa.

Mommy Pinky on May 24, 2010 at 11:52 AM said...

Hehe..sabar ye,,nama pun tgh puasa, byk la dugaannya..

p/s:tQ follow ek ;)

lynda_hani on May 24, 2010 at 9:54 PM said...

pid aku pun seharian xde tenet! sakit atiiii...

Mamma on May 25, 2010 at 8:55 AM said...

umi iman : ramadan dh dekat tu yg ganti tu hehehe...tp tensen smpai ptg beb..

Mommy Pinky : salam kenal :D

Kak Linda : Last sekali aku balik sekerat hari...hahaha

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting