Thursday, May 6, 2010

PID MEMBAHANG

Hati Mamma at Thursday, May 06, 2010
Rasa cam duduk kat tepi unggun api tengah padang
Macam tu la Mamma kat opis ni
Tengkuk dah basah bukan kena air liur :p
Tapi peluh yang mencurah-curah

Tambah pulak dengan pak cik sorang ni
Datang opis 4 kali sehari
4 kali jugak dia tarah toilet Mamma
Adehh pinggang Mamma saket lagi nak jirus itu jamb*n banyak2

Ekon tetiba keluar air menitik-nitik
Dah terkena printer sket
Printer tersebut dah biol-biol alam
Mamma kena tarik jauh sket
Pastu off printer tu jap
Dalam 2 jam ok balik

Pagi tadi dah call En. Karim
Orang pos Unit Harta
Dia kata tengoklah petang ni ada orang datang baiki ke tak
Sebab semalam orang tu cuti sakit
So petang ni tak tau lagi la orang tu keje ke tak

Yelah yelah yelah
Dari pagi tadi duk tengok
Skang ni jam 4.35 petang
Harus orang tu tak datang :(

0 Tukang Tambah:

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting