Sunday, May 16, 2010

AWARD DARI NASIKPUTEH

Hati Mamma at Sunday, May 16, 2010
Lama sunggoh Mamma tak berbelogwoking dan sengkatannya kat list yang sediaada
Apatah lagi nak masuk belog baru yang tertenggek kat widget Mamma neh
Sejak dua menjak asek bizi manjang ajek

Tadi dah dapat HAJI JUSCO lepas tawaf 7 kali
Sampai rumah aje..terus buka lappy Mamma
Rajin pulak nak berbelogwoking kat list Mamma

Antara satu belog yang Mamma sangat suka nak masok
Iaitu belog nasikputeh
Ada la dalam 6 entry Mamma terlepas kat belog nasikputeh

Duk asek scroll down layan entry tu
Aisshh terjumpa pulak award neh..
Tengok-tengok Mamma dalam senarai
Duk atas sekali lagi :P
Powered by BannerFans.com
Tapi nasikputeh kata susnan nama tak bermaksud apa-apa
kan nasikputeh kann .. tah pape Mamma neh
Cantik award tu nasikputeh heh

Tapi sini ada sket nak cakap kat Cik nasikputeh ni
1st sekali Mamma nak mintak mahap sebab tak perasan award neh
2nd plak jangan kata Mamma xlayan plak award2 neh, Mamma suka bila di award kan neh
Sekian nasikputeh

Dah mula rasa sayang la kat nasikputeh :p

2 Tukang Tambah:

nasikputeh on May 17, 2010 at 1:30 PM said...

ngeee...

lap u too la mamma...

(psstt: memang sengaja letak nama mamma.. ada makna.. jgn btau org len ek..hihi )

Ratu Syahadah on May 18, 2010 at 6:25 PM said...

mama~~

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting