Tuesday, May 25, 2010

LAGI DAN LAGI

Hati Mamma at Tuesday, May 25, 2010
Internet tak ada lagi
Hari ni rasa jahat sikit
Biarlah internet tak ada sebulan (x lama :p)
hhhuuuhhhhhh...

Kepada PIDnians
Kalu internet tak ada
Karnival Keusahawanan Sosial
Tak payah buat kan???
Hahahahaha

Tapi Mamma boleh menten
Duduk kat alam maya
Sebab Mamma sentiasa
Heret tali beruk biru datang opis panjat kelapa..neh ngeh ngeh

**Info Terkini
Jiran opis aku kata
Orang pos la mana lagi kan
Dia bgtau kat facebook aje pon
Mamma kopipes aje yek..

ila aku lupa nak bg tau kat mu..
ari sabtu arituh line tpn kena rempuh
ngan lori jd nya kabel sumer putus..
pos pun modem takleh pki..arinih td baru ok..
td kitaorg ckp kat pck telekom tuh line
internet ko tak ok tp dia nak tgk kan ko dh lik pulak..
esok ko meting..tp kitaorg dh bg no tpn ko kat tm t
dia tpn ko..aku rasa ada kene mengena
gak dgn kabel yg tercabut tuh..

Harap korang paham wahai orang kampong
Kenapa PID Tanjung Kling tak ada internet

Waaaa..nape la driver lori tu pegi langgar kabel tu
Sian orang kampong
Kalu ko cabut terus kan senag...ha ha ha

2 Tukang Tambah:

IMAN'S UMI on May 25, 2010 at 11:55 AM said...

Hahaha...kisah benar yg sadis...tiang kena langgar...sian kt tiang

Mamma on May 25, 2010 at 11:59 AM said...

sian kat org kampong jugak..huhuhu

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting