Sunday, May 16, 2010

LETIH MASIH TERASA

Hati Mamma at Sunday, May 16, 2010
Semalam satu hari duk melepek kat rumah
Lepas tido..tido lagi
Bangun tido dekat pukul 11.00 pagi
Pastu boleh sambung lagi tido pukul 2.30ptg sampai 7.00 petang
En. Papa pergi main ping pong pun Mamma tak bangun

Sapu rumah ala kadar aje
Kain baju dah menimbun mintak dicuci
Tapi Mamma buat tak pandang aje
Tak tahu lah kenapa letih sangat balik dari PID Tanjung Malim neh!

Dan hari ini Mamma kuatkan semangat jugak
Walaupun badan rasa makin sakit
Tapi yang syoknya sakit pinggang dah hilang :)
Rasanya kat Tanjung Malim hari tu tak adalah tolong angkat2 khemah ke apa

Hari ini start dengan kerja2 mencuci
4 kali basuh baru siap
Tapi masa entry tengah taip
Mesin tengah pusing round ke-3

Tapi dah tak sempat dah nak jemur
Dah petang sangat dah
Tapi tetap basuh
Esok pagi terus jemur je

Peluh jangan kata
Rasanya baju yang Mamma pakai dari malam tadi neh
(belom mandi lagi..dah satu hari kemas umah ;(
Dah 4 kali basah, 4 kali kering dah
Tapi kerja belom jugak setel
En. Papa pergi kerja (main ping pong lagi..result dapat tempat ke-4)
Pun buat tak tahu jugak

Makan nasi panas lauk sambal bilis yang hari itu je
Sayur entah ke mana
Bedal saja la nak oiii
Mamma betul2 tak larat nak masak hari ni
Walaupun udang, ikan dan ayam mintak dimasakkan
Sebab dah 2 minggu lauk tu Mamma beli
Tapi tetap duk keras dalam peti ais lagi!

Dalam duk letih-letih ni
Hati tetap teringin nak pergi jalan-jalan kat JUSCO
ADEHHH
Nak bawak Si Kimi neh
Asek duk tanya bila nak pergi shopping
Walaupun dalam dompet ada RM60 aje nak oii
Takat pergi tawaf JUSCO tu boleh la kot

HUH..LAMBATNYA GAJI ;(

0 Tukang Tambah:

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting