Tuesday, June 22, 2010

WIIIHHHAAAA :)

Hati Mamma at Tuesday, June 22, 2010
Salam semua
Kembali semula dalam dunia blogging
Ingat nak setat semalam lagi berbelognya
Tapi satu hari suntuk opis tadok internet
Makanya di'cancel' kan

Mamma pulak malas nak balik amik beruk biru
Walaupun rumah tak sampai sejengkal dari opiss
Dan hari ini pun sama
Internet tetap tadok jugak
Tapi Mamma dah standby awal-awal
Bawak beruk biru awal-awal lagi dari rumah :))

Dah alang-alang duduk saja kan kat opis tanpa internetkan
Makanya berlakulah kerja-kerja

Pembakaran segala mak nenek kat opis Mamma
Yang sudah tidak digunakan lagi
Dalam satu lori kecik jugak la banyaknya
Korang bayangkan lah sendiri yerk

Apa yang Mamma bakar??
Biarlah Rahsia ala-ala lagu Siti gitu :))
Tapi mende itu pastinya bukan opis Mamma sendiri
Kalau tidak mana Mamma nak kerja nanti kan huhu :p
Yang pasti menda tu adalah menda yang sangat menyakitkan hati Mamma
Dan paling kuat sangat membuatkan....
HatiMamma menjadi sangat kering terhadap pekerjaan sendiri hukhukhuk

Malamnya pulak
Sangat letih sebab kerja-kerja pembakaran siang tadi
Makanya Mamma berfacebook saja
Bloggerdotcom Mamma tak buka langsung
Sebab memang tiada niat langsung nak belogkan cerita
Pastu tidur awal lepas sejam berfacebook titik!

0 Tukang Tambah:

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting