Tuesday, June 22, 2010

1st TIME

Hati Mamma at Tuesday, June 22, 2010
Tak sangka mak
Akhirnya akur dengan tudung neh
Mulanya tetap dengan bawal batu
Tapi Masa mak balik kampong hari tu kan
Tudung bawal batu no.1 sangat sukar dicari untuk sendiri punya

Akhirnya mak pakai jugak tudung ni yang berlambak kat pasaran
Dan senang cerita mak skang ni pun jual tudung ni
Tapi tak masukkan kat sayangcollections pun
sayangcollections pun agaknya dah reput sebab tak jenguk langsung dah

Korang musti gelak kan??
Yelah tudung ini korang mesti dah reput
Ai pulak baru nak pakai
Pastu siap kepochi kat donia lagi :p

Hari ni stock tudung baru yang mak jual baru sampai dari KL
Masa saparate stock tu kan
Sambil2 tu la ai cuba :p
Terus sambar 6 pasang dan yang di atas salah satunya
1st time tawww!!!!
Jakun kan????? ngeh3

Pagi pakai bawal batu lagi
Sto k 6 pasang tu terus bawak balik dengan harapan nak tunjuk kat laki mak
yeeehhaaawww laki mak tak kesah :)

Tu yang masuk opis lepas lunch terus pakai
Tak basuh pun :p

megah!!!

5 Tukang Tambah:

I want to lose weight on June 22, 2010 at 10:21 PM said...

aku suker.. tapi laki aku tak suker

IMAN'S UMI on June 23, 2010 at 9:58 AM said...

Cantik je Mamma pakai tudung bibik ni...kitorg pggl tudung ni tudung bibik...mmg tetiap ari sy pakai...simple...mmg ptt pn megah sbb org PTD x dibenarkn pakai tudung bibik...tah pape

Mamma on June 23, 2010 at 11:02 AM said...

zell : laki aku pun tak suka tapinya bawal aku semua dah reput2..nk cari yg baru semua stok sush sgt..terpaksa pun ada gak tuka fesyen

umi iman : PTD x dibenarkan pakai?? mmg tah pape jerk kan (mentang aku dh pakai skang neh :p)

nasikputeh on June 23, 2010 at 5:25 PM said...

haha..
amaboi.. amboiyai..
tak tak bebasuh hah..

cube tengok..
kot2 ade klimumur melekat..
hahaha

Mamma on June 24, 2010 at 9:06 AM said...

nasik : dh la 1st time pakai pastu 1st time gak la nyah tak basuh mak!

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting