Tuesday, June 22, 2010

ANAK DARA LAGI

Hati Mamma at Tuesday, June 22, 2010
Ni lah anak dara kakak Mamma
Lahir 10 Jun 2010
Nama dia kan
NUR AMNA WADDAR
Masa Mamma balik kampong hari tu
Tak jumpa dia
Sebab dia kena tahan wad sebab kuning
Tinggi plak tu
Sian kakak Mamma kena berkampong kat wad tau :(
Masa nak balik Melaka semula baru dapat jumpa WADDAR :)

Cucu yang ke6 untuk Uwan dikampong
Yeeaasss

Tapi skang NUR AMNA WADDAR sudah bebas dari kuning
Dia sudah sihat tapi asek nak tidur saja
Orang kata budak kena kuning memang suka tidur
Ye ke???
Mamma tak tau sebab Kimi tadok kuning masa lahir

Mamma dah lupa camne nak pegang baby
Lama dah tinggal rasanya


Kimi pun teringin
Soalan cepumas mesti la Mamma dan Kimi korang dapat :p

Eh ko bila lagi nak tambah?? Dah boleh dah ni
Eh Kimi nak adik tak???
Kimi nak adik ni tak wat balik Melaka??

Aduu banyaknya soalan

Kimi sangat suka dapat riba WADDAR
Berlagak kejap jadi abang
Siap cakap kat Mamma

Kimi nak adik la Mamma

Siap bawak tido la pulak
WADDAR sangat baik dan tidak melalak cam budak lain
Pendek kata payah nak dengar suara WADDAR
Tapi Si Kimi sudah buat budak WADDAR ni menganga :p

Nah nah amik balik ler huhu

Dan untuk pengetahuan korang
Suatu ketika dulu
Kimi pernah cakap kat Mamma masa Mamma tanya Kimi nak adik tak

Mamma belilah adik kat Bintang banyak-banyak tau

arksss :o
mamposss

*Bintang ialah pasaraya kat taman kitorang

8 Tukang Tambah:

Ir.Ladybird on June 22, 2010 at 4:04 PM said...

same cam kat pusat komersil tu nama bintang gak pasaraya dy..hoho~

Mamma on June 22, 2010 at 4:18 PM said...

Nanti kita g sana sama2 beli bb yerk haha

Shu Shinju on June 22, 2010 at 9:25 PM said...

comelnyer baby....nama pon sedap..

IMAN'S UMI on June 23, 2010 at 10:33 AM said...

Tahniah Mamma, dpt anak sedara baru...utk Kimi, Bintang x jual adik la Kimi...suh Mamma produce...kekeke...

Mamma on June 23, 2010 at 10:59 AM said...

shu : seronok dpt tgk baby

umi iman : kalau la betul kata kimi tu :p

Mamma on June 23, 2010 at 10:59 AM said...

shu : seronok dpt tgk baby

umi iman : taun depan boleh???? hahaha

nasikputeh on June 23, 2010 at 5:26 PM said...

haha..
cian kimi kemaruk nak adik tu..

bawak2 bincang la ngn encik papa ye mama..
ekeke..

Mamma on June 24, 2010 at 9:04 AM said...

nasik : hahaha apakah..

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting