Monday, June 7, 2010

HARI INI SANGAT SAIKO

Hati Mamma at Monday, June 07, 2010
Sejak Mamma mengamok marahkan Kimi
Tetiba lak rasa tensen
Rasa bersalah, kesian
++ lagi rasa macam ada yang tak kena
Tapi tak tahu lah apa yang tak kena
Campor2 semua tu jadi la Saiko

Pagi tadi lagi la
Rasa sedih sebek aje
Tag yang diberikan oleh member bersusun
Lepas ni entry tag aje la korang layan

Lunch time tadi
Pergi meniaga pulak
Bawak kain sebab kawan-kawan nak tengok
Sebab Mamma dah canang awal-awalkan
Hehehe
Saiko camne pun meniaga come 1st kan :p
Satu lagi sebab tanak layan perasaan sangat
So buat2 la bz

Yang bab kain ni satu hal
Malas sangat nak masukkan dalam sayangcollections
Sebab utama adalah malas nak lipat balik kain tu masuk pastik lepas snap :(
Sapa nak part time ngan Mamma do contact me yeaahhh!!!!
Tapi gaji kat akhirat. Bolehhh?????????

0 Tukang Tambah:

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting