Friday, December 31, 2010

SUDAH BUKA BALUTAN LANUN

Hati Mamma at Friday, December 31, 2010
Saja taruk gambar laguni
Saja nak kasi korang terkencing-kencing
Saja kasi korang rasa ngilu
muehehehehehe

Ni mata lepas dah buka balutan
Dr. Lui datang buka dalam 2.30 ptg camtu
Sebelum buka balutan, POKERMATE Mammma siap boleh kata macam lanun!!!
Sebab mata dah tutup sebelah
Choiiiiii tau kekekeke
Suspen jugak kot2 menjadi biru sebelah ;p
Dah jadi sebelah biru, tinggal lagi sebelah nak dibirukan kan? ;p

Sekali lepas buka dan tengok!!!
Mamma mau meraung rasanya
Kaler merah macam naga satu hal
Mata putih kemek2 ko!!!!!!
Kesan dia hiris, potong dan jahit hari tu
Huduhh!!!!!
*Sapalah nak kat aku lepas ni????? Eh! bukan ke aku dah kawennn???? ;p

Ikut jadual petang ni buat sebelah lagi
Tapi rasa cam takmo buat lagi la
Sakit yang sebelah pun tak wape nak hilang lagi

Kalau Mamma kerdip2 kan mata yang ayu ni
Terasa lagi sakitnya pastu siap dapat rasa berkeping2 dalam mata
Maybe kesan jahitan hari tu kot
Pastu ada rasa cam menekan
Tapi yang jelas, gatal MASIH ada ni!!!!!!!
Rasanya ini penangan resdung!!! bukan sebab selaput la Dr. Luiiii!!!!!

Tengok la petang ni camne,
Try kauntim dengan Dr. Lui kalau boleh tunda

0 Tukang Tambah:

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting