Wednesday, December 8, 2010

JOGGING-JOGGING PUSING TAMAN

Hati Mamma at Wednesday, December 08, 2010
Lama sangat tak bercerita pasal diri sendiri
Mamma dah start jogging balik
Sejak setahun dah tinggal kerajinan berjogging
Sejak 2 - 3 bulan ni dah start balik

Kalau dulu jogging
belakang dapur je
Maklom la jogging sorang2 kan
Malu la ai nak terkinja2 depan rumah orang kekeke
Tapi sekarang dah berdua
Dengan jiran
belakang rumah pulak
Itu yang langkah panjang sikit pusing taman
Tak la malu sangat kan dah ada fren nak jogging

Hari bekerja pun Mamma taram jogging jugak
Walau pada mulanya setakat jalan2 pusing taman
Mau cecah dekat sejam gak pusing2 tu
*mana tak sejam, campo2 gossip tak sedar sejam ahahahaha

Janji peluh keluar
Pastu gegas
balik rumah sedia sarapan untuk diorang
Tapi sejak Kimi cuti sekolah se
bulan ni
Sarapan macam kurang sikit
Makan ala kadar saja

Kurang la sikit sakit yang macam hari tu
Sikit2 nak sakit, selsema, sakit
badan la, lesu la
Lepas jogging ni rasa semua tu kurang la sikit

Satu yang paling
best sikit
Sikit je la kot
Berat
badan sudah menten
Walaupun makan tak menten!!!! hahahaha

8 Tukang Tambah:

Lady SharpShouter on December 8, 2010 at 2:07 PM said...

peluh ke air liur yg banyak kuar? hahaha.

jogging, jogging jugak, jgn mengumpat wehh.

Mamma on December 8, 2010 at 2:46 PM said...

aku tulis peluh tadi rasanya ;p

mengumpat idok la..mendengar umpatan tu ada kekekeke

-aNida OtHmaN- on December 8, 2010 at 3:58 PM said...

woo pas nie sihat dan semakin kuat laah erk...

weh sila amik AWARD di bloq saya...dipersiLakannnnnnnnnnn

PuRpLeLiCiOUs LoVe on December 8, 2010 at 4:30 PM said...

mai jadi tukang tambah kat sini..salam kenal dari bonda amani...bagus jogging menyihatkan...gosip???? wow..i liikkkkeeee

alinac lover on December 8, 2010 at 9:04 PM said...

yang tu besh!


hehhe berat maintain!

Mamma on December 9, 2010 at 9:12 AM said...

nida : semakin kuat nk main game kekekeke

bonda amani : hye salam kenal! nanti ai g sana ye ")

yong : menten tp lebih jgak bmi nya hehehe

So Shy Lady on December 9, 2010 at 9:42 AM said...

jangan lupa, beside jogging elok mkn ulam mcm pegaga, peria apa2 yg pahitlah...

eh..eh lari topik ke nih?

Mamma on December 9, 2010 at 10:16 AM said...

so shy lady : mmg amalkan..selalunya salad hehehe but thanks 4 that! hehe
eh tak lari dh, sampingan tu

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting