Monday, December 6, 2010

DALAM WISHLIST

Hati Mamma at Monday, December 06, 2010
Ini adalah dalam wishlist Si Kimi
Tak hagak2 ko nak!!!!

Mengidam sejak tahun lepas lagi
Mamma je buat donno saja
Tapi rengekan dia sampai la akhir tahun ni!
Tambah saru lagi
Syamil pun ada PSP ni!

Syamil pulak salah sorang budak yang Cik Misa jaga
Hari2 duk bawah menatam ini ke rumah Cik Misa
Pastu hari2 jugak la Kimi duk rengek kat mak dia!
Ko anak tokey pam minyak boleh la weiii ;p

Hari tu masa birthday Kimi
Dah suruh buat pilihan
Samada basikal atau PSP ni la
Mamma bukan tokey minyak nak oii
Jadinya ko kena pilih
Dan rasminya Kimi pilih basikal tu

Skang ni masalah baru
Asyik duk merengek nak PaiSP ni
Kata Kimi PaiSP kekekeke


Ini kali pertama Kimi pegang PSP
Anak buah Papa punya
Terus je tangkap cintan sama ini menatam lol ;p
Gambar yang dikorek dari muzium tahun lepas haha

Ini gambar semasa
Mamma tak mampu nak sediakan ko PaiSP nak
Ko hadap je la game lappy kertu opis Mamma ni sampai lebam!!!
hahahaha

2 Tukang Tambah:

Iman's Umi on December 6, 2010 at 2:15 PM said...

Sian ko Kimi x dpt PaiSP...p.cik Nik ko aritu sempat beli menatam PaiSp ni, tp dek kene hambur je ngan makcik ko ni, beliau tlh menjual semula menatam tu...

Mamma on December 6, 2010 at 2:58 PM said...

ganah mocik ni..hambur pocik tu ahahahaha

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting