Monday, December 13, 2010

SELAMAT HARI LAHIR MAK

Hati Mamma at Monday, December 13, 2010
Allah selamatkan kamu
Allah selamakan kamuuuuu
Allah selamatkan kamuuuuuuuu
Allah selamatkan kamuuuuuuuuuuu

Selamat hari lahir Mak
Sayang mak sangat-sangat
Tak ada Mak yang sebaik Mak!
Mak, Kak Ila tak dapat nak balik
Harap2 Mak dapat buat kenduri kesyukuran dengan duit yang Kak Ila kirim tu
Itu hadian dari Kak Ila tahun ini
Harap2 Mak suka

Semoga Mak dikurniakan umur yang panjang
Dan sentiasa sihat

Ini mak saya
Muda lagi kan????

Mak saya baik tau
Saya tuh! ngeeee

6 Tukang Tambah:

Iman's Umi on December 13, 2010 at 4:31 PM said...

Btlla Mamma, mak awk muda lg...happy birthday to mak mamma and I dedicate this song to you :- My Mother.

Lady SharpShouter on December 13, 2010 at 4:36 PM said...

selamat hari lahir juga mak!

So Shy Lady on December 13, 2010 at 4:39 PM said...

slamat hari jadi mak..eh..makcik

tiba2 tringat kat mak kita sob!sob!

Mamma on December 13, 2010 at 4:42 PM said...

nurul : tanhx nurul siap dedicate lagu lagi.. ;p

lady ss : ni anak mak dgn sapa ni mak??? dgn pakcik tadi tu ke??? uikss celaru ai hahahaha anyway thanx adik besau kekeke

so shy lady : tu ayat nak mengorat time muda2 dulu dr cik hubby kekeke
anyway thanx ;p

So Shy Lady on December 13, 2010 at 5:33 PM said...

kihkihkih....

takpe ni versi seorang anak yg dah lama t.jumpa mak dia lepas tu nmpak smua mak orang rs mcm mak dia

heheh..

Mamma on December 13, 2010 at 5:41 PM said...

oo tumpang mak la ni
hahaha takpe sila2

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting