Friday, May 20, 2011

MAK-MAK PASIR EMAS MAIN BOWLING

Hati Mamma at Friday, May 20, 2011
*aishhh, Mamma tekan enter nak turunkan gambar, sekali dia jadi enter terus entry ni terpublish tanpa ada ceritanya!
Kamiorang
bersepakat main bowling dah lama dah
Tapi dapat direalisasikan Hari Wesak hari tu
bersamaan 17 Mei 2011
Yang datang tak la ramai sangat
Cuma 5 orang mak2 yang
perut buncit hot Pasir Emas aje hahahahaha
Biasa la kan, memula
buat, sambutan mestilah kureng ;p

Kitorang
buat sesuka aje
Melepaskan tension menginja sesama kami aje
Bukan tonemen ke apa pun hehe
Kak Ros bini Pengerusi Taman Pasir Emas
Dialah yang mengimul nak main
bowling! kakakakakaMain bowling kena la bawak bujang teruna sorang ni
Papa kerja!
Jugak mengimul2 nak
baling bola tu!


Sekali dapat jugak la dia baling bola tu walaupun ke longkang!
Sukahati tak terkira ko!!!
Sam
bil menjerit cayalah!!! *amboi koo
Dia baling diam2 kat belakang orang lepas baling hahaha
Tau2 satu lagi
bola tergolek kat belakang balingan bola yang pertama
Sekali sum
bat 2biji bola hahaha
*lantok la korang paham ke dok!
Ni la dia Mak2 yang perut buncit hot sangat tuh kan
Tapi Mamma menten macam biasa la tak hot la ;p

Eh, lain kali boleh buat lagi
Dengar kata nak
buat karaoke pulak ye antara kita
Okeh, set!!!

*mengimul =
beriya

0 Tukang Tambah:

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting