Wednesday, May 11, 2011

CERITA ISNIN LEPAS

Hati Mamma at Wednesday, May 11, 2011
Tapi harini baru nak update
Bukan apa, cuaca panas la minggu ni
Rasa malas pulak nak update blog
Sungguh berpengaruh cuaca ni yek ;p

Pagi2 senin lepas Mamma berangkut ke hospital
Sementara Kimi Mamma hantar ke sekolah dah

Sampai je sana terjumpa pulak Cik Jai
Huh ingat lagi tak Cik Jai???
Alah rakan segossip Mamma ler huhu

Yang jaga Kimi sekejap haritu
Terjumpa dia depan Klinik Pakar Kulit
Anak sulung dia hidung berdarah tak henti2
Tapi dia kat Klinik Pakar ENT ler

Nombor Mamma 2015
Tak ramai pun sebab masa Mamma dapat nomvor tu
Nombor semasa 2011
Cuma 4 orang je nak kena tunggu

Tapi punyalah lama
Tengok ler makhluk2 yang menunggu kat bawah ni
Ramai dowh
Makan kat 2 jam lebih jugak menunggu

Mamma masuk je kena pulak doktor lain
Doktor Lim, dia cakap tak sampai 10 minit, Mamma terus keluar
Aiseh, kalau jumpa Dr. Shonali sah2 MC 5 hari ni
Sebab last week, Dr. Shonali janji nak kasi MC tu sebab nak suruh Mamma berehat
Tapi kena Dr. Lim la pulak
Yang mana, bila dia cek pun macam ala-ala je
Ni kan pulak nak kasi MC kan

Pastu Mamma tanya result darah tu
Dr. Lim kata Isnin depan pulak
Makanya Isnin ni la pulak ye pasal result darah Mamma ;p
*salah satu sebab Mamma malas update blog kekeke

Cakap pasal darah
Ternampak lengan Mamma yang lebam ni
Tapi ni macam nak hilang dah lebam dia
Haritu lagi hitam

Dah macam penagih pulak yerk ;p

Eh eh lupa
Teacher Kimi call masa Mamma tengah menunggu giliran tu
Dia kata Kimi kena kuarantin sebab chicken pox dia tak kering lagi
Weh dah kering la!!!!
Terus dia pusing untuk langkah berjaga-jaga

Padahal Kimi tu berjangkit dari sekolah jugak
2 minggu lepas ramai bebudak Wonderkids yang kena
Berjaga-jaga apa kalau dah berjangkit macamtu
Ceh!

Mamma balik dari hospital
Terus singgah amik Kimi
Sampai rumah kami tidor! haha

0 Tukang Tambah:

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting