Thursday, May 5, 2011

BINTIK-BINTIK TU DATANG BALIK

Hati Mamma at Thursday, May 05, 2011
Lepas gembira menyambut 'hari kami' tadi
Sampai je kat rumah nak basuh badan
Bintik2 yang Mamma cerita semalam kat kaki tu
Keluar lagi banyak la pulak

Besar-besar pulak tu
Siap penuh kat betis dan peha kedua belah kaki
Cemana ni
Ni adalah contoh bintik2 tu
Ianya berbintat dan merah macam darah pecah
Ada yang gatal dan ada yang tak

Sekarang ni tengah tunggu Papa balik dari tempat kerja dia
Nak pergi hospital lagi
Kaki Mamma rasa lagi sakit kat bahagian keting dan tapak kaki
Sakit yang kian bertambah

Doakan untuk Mamma yerk


7 Tukang Tambah:

Lady SharpShouter on May 6, 2011 at 12:02 AM said...

pergghh, bintik ko ni melampau betul.dah jd mamma bintik dah ni.cepat sembuh wehhh.

Iman's Umi on May 7, 2011 at 2:55 AM said...

Jangkit ngan Kimi ke Mamma? Cpt sembuh...g la spital check tgk.

Mamma on May 8, 2011 at 1:18 AM said...

rasa demam tu mmg jangkit kimi la..dh pegi spital, result darah snin ni..korang doa2 la tuk aku, manatau doa korang lg cepat smpai ;))

Iman's Umi on May 8, 2011 at 1:25 AM said...

Haih Mamma ni, mcm cerita 'Makbul' plak...yela, sy doakn cpt2 sembuh ye.

Mamma on May 10, 2011 at 9:12 AM said...

citer makbul..xpenah dengau pon hehehe...tenkiu frens mendoakan ambe ;))

Iman's Umi on May 10, 2011 at 3:54 PM said...

Ada, kt TV2 mlm apa tah...sama2.

Mamma on May 11, 2011 at 9:27 AM said...

hahaha dok tgk tv pulok

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting