Thursday, May 5, 2011

HARINI SAYA

Hati Mamma at Thursday, May 05, 2011
Adalah sedang MC ;))

Semalam pergi hospital besar
Sebab masa nak mandi petang semalam
Ada perasan bintik2 merah keluar kat kaki

Terus Mamma menggigil takut denggi kan
Terus bedesup ke hospital siap amik darah bagai
Papa pulak terus amik cuti emergency aje
Cek punya cek, syukur tak ada denggi

Cuma darah Mamma ada jangkitan kuman sket
Tapi takpe, sebab doktor dah kasi antibiotik sebeban!
Bintik2 merah tu adalah kerana sel2 darah Mamma pecah dan menimbulkan bintik itu
Itu adalah spekulasi sang doktor la
Jadinya harini Mamma MC
Hanya untuk sehari
Esok kerja macam biasa

Pasal tonsil tu pun ada kaitan gak doktor kata
Bengkak tonsil tu agak teruk
Memandangkan Mamma demam sudah hampir seminggu
Jadi doktor agak bimbang
Tapi Mamma tak kena tahan wad

Masa nak kasi MC tu
Doktor siap sound "Dapat MC jangan pergi shopping pulak, rehat banyak2 tau"
Sambil sengih2

Ko pehal!! harini anniversary kitorang tau!!!
Mana boleh duduk rumah walaupun saket
keh keh keh

2 Tukang Tambah:

MaMa QaiSaRa a.k.a nUnU on May 5, 2011 at 12:38 PM said...

Selamat ulang Tahun Perkahwinan yang ke -6 tahun..
ngeh...
ngeh...
ngeh...


kimi leh mintak adik lor lepas nie...
hehehhehehe

Mamma on May 5, 2011 at 1:06 PM said...

terima kasih kawan..tunggu adik kimi ke?? hahaha ada rezki aku ada la ;))

 

OOH HATI MAMMA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting